5 October 2013

Saturday announcement review



Nisam očekivala da će me oktobar obradovati prehladom toliko jakom da jedva govorim.
A i kad progovorim, kao da sam progutala šmirglu -.-

To i poslovne obaveze (nema bolovanja, this is Sparta!!!) udaljile su me od pisanja.

Na kraju radne sedmice počastila sam se s par sitnica i jako se veselim recenzijama proizvoda koji su na fotkama niže.

1. L'oreal SkinPerfection Advanced Correcting Serum

Jedva ga dočekah da se pojavi u prodaji!!!
Ovde su samo slike pakovanja, bočicu ostavljam za zvaničnu recenziju :D
Al' evo malog spoiler alerta: pink je! ombre je! predivna je!
Planiram proizvod upotrebljavati još do kraja sledeće sedmice, a tada pišem opaku recenziju :)



2. Essence Here's my number sand effect lakić <3

Drugi u nizu i jako mi se dopada i čim nokte dovedem u red- probam ga!


3. Nivea dezodoransi

Ukoliko živite u Hrvatskoj, prošetajte do najbliže Muller drogerije, ovi dezodoransi su na sniženju (13,90kn umesto 22kn)


To bi, za sada, bilo to.
Obećavam da ću pisati češće pošto sam od ponedeljka na godišnjem odmoru :D

Sad odoh ručati, a vama želim ugodan ostatak subote.

Misha :*
SHARE:

22 comments:

  1. Pristajem na usvajanje ali ponesi sve ovo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D haha
      Samo ovo? Ili sve?
      :)))
      Dogovoreno!

      Delete
  2. Spartanac, brzo ozdravi!! I jedva čekam recenziju, toga nema još kod nas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D hvala Jelena <3
      Joj, ma ovde se pojavila čitava kolekcija pre 10tak dana.
      Žao mi je što nisam uspela uzeti i hidratantnu kremu, ali mi je bila mrvicu skupa, pa će pričekati platu :D
      Za serum kažu da je odličan za dob između 20-35te, danas je prvi dan kako ga koristim i stvarno je dobar.

      Nadam se da dolazi u RS brzo.

      Delete
  3. Replies
    1. Ako si u Hrvatskoj- u Müller drogerijama.

      Delete
  4. I ja sam bolesna.:/ Ne mogu ni da pisem ni da citam dugo jer cim sednem za kompjuter krenu mi suze ali valjda cemo obe brzo ozdraviti.:D <3

    Bas me zanima kakav je serum, kod nas verovatno tek treba da dodje ..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( a žao mi je <3
      Ja izbegavam doktora i antibiotike jer znam da će sve to jednom doći na naplatu (prestrašena sam saznanjem da Pentraxil, koji se nekada prepisivao za svaki vid prehlade, utiče na sterilitet i prečica je za sve bolesti jajnika i materice, brrrrr)
      Ne znam kakve tegobe imaš, ali ako te boli grlo probaj si skuvati sirup od lovorovog lista. Meni je pomogao da izguram 5 dana na poslu, samo što, eto... u opisu posla mi je da non stop pričam :( što je bilo katastrofa za slušati...
      Probaj, neće da škodi.

      A serum je deo Skin Perfection kolekcije, najavljen uz bučnu medijsku kampanju (makar na zapadu) i srećna sam što je prvo došao u Müller jer je kvaliteta proizvoda kupljenih tamo daleko ispred DM-a ili neke druge parfimerije/drogerije.

      Ozdravi brzo! :***

      Delete
  5. Draga, nadam se da ćeš brzo ozdraviti :))

    Lak je divan i na mojoj WL, Niveine deziće ne volim jer mi rade neko crvenilo a za serum čekam recenziju ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marti <3
      Serum je u pogonu :) recenzija sledeći vikend.

      Delete
  6. brzo ozdravi :)

    ovaj loreal serum me baš zanima :)
    essence lak imam i obožavam ga <3

    ReplyDelete
  7. Hm... Pozuri sa tim serumom. Ko ce docekati?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D bih ja, ali recenzija mora biti posve objektivna i realna. Kako sam trenutno u velikoj ljubavi sa serumom, pričekaću do kraja sedmice :) da ne bi bilo... ups!

      Delete
  8. ja jedva cekam review loreala :)

    ReplyDelete
  9. Brzo ozdravi :)
    Jedva cekam recenziju seruma :D

    ReplyDelete
  10. Brzo ozdravi,i ja jedva cekam recenziju loreala :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig