23 October 2013

Orofluido beauty ritual for your hair




Upravo sam se vratila iz raja!
:)

Sećate se kako sam još pre mesec i po planirala otići na šišanje i sređivanje krošnje na glavi?
No u prebukiranom rasporedu odlagala sam posetu frizeru do današnjeg dana.

Od kako sam se preselila u Osijek, potraga za dobrim frizerom ličila je na traženje igle u plastu sena.
Smatram da svaka žena MORA imati dobrog ginekologa, zubara, krojača i FRIZERA!
:)
I tako sam, nemajući izbora i ne pronalazeći frizera koji bi radio onako kako se dogovorimo, a ne onako kako on/ona želi- svakih mesec, dva putovala u Beograd svojoj frizerki.
Neko će reći kako sam snob, ali u životu sam imala toliko trauma uzrokovanih tuđim virtuoznim izvedbama na glavi koja stoji na mojim ramenima i koju samo ja moram nositi pred XY ljudi i gledati se u ogledalu...

Prošlog leta ogrejalo me je sunce kad mi je, eto tako, sinulo da želim ponovo biti plava :)
Draga Sanja iz frizerskog salona Capelli od avgusta 2012. brine da moje želje postanu realnost, a moja kosa uvek bude zdrava i upravo onakva kakva želim.

I ono što ovaj salon :) izdvaja i čini posebnim u moru salona u Osijeku jeste korišćenje 
Revlon Orofluido proizvoda za negu kose.
Radi se o vrlo luksuznom brendu i proizvodima koji se baziraju na mešavini tri ulja koja pružaju sveobuhvatnu negu kose i vlasišta.

U pitanju su:
  • arganovo uljebogato vitaminom E i esencijalnim uljima koja jačaju kosu i čine je neverovatno sjajnom i svilenkastom.
  • ulje ciperusabogatog masnim kiselinama i tokoferolom, prirodnim zaštitnicima od slobodnih radikala. Obezbeđuje kosi mekoću i volumen, čineći je svilenom, glatkom i fleksibilnom. 
  • laneno ulje- dragoceno ulje koje zatvara i zaglađuje kutikulu, olakšava lakše feniranje i stilizovanje kose i upravo zbog delovanja ovog ulja kosa reflektuje izuzetan sjaj
Kolekcija sadrži:

  • Šampon- koji nežno, ali vrlo učinkovito čisti vlasište i dlaku, te kosu čini svilenom i sjajnom. Nakon korišćenja šampona kosa je vrlo mekana, podseća na dečiju :) Dlaka je odignuta od korena, kosa dobija zdrav volumen i izuzetan sjaj. 
  • Kondicioner/ Regenerator- namenjen je svim tipovima kose i dolazi u vrlo lepom pakovanju na pumpicu. Olakšava raščešljavanje, kosi daje elastičnost i sjaj.
  • Masku za kosu- koja je moj favorit! Radi se o hidratantnom tretmanu koji dubinski obnavlja kosu, zatvara kutikulu dlake koja nakon feniranja deluje vrlo zdravo, lepršavo, ali bez da strši svuda unaokolo. Dopada mi sa keko kosa deluje pod rukom. Mekana, svilena, divna! A miris je fenomenalan.
  • Eliksir- radi se o uljanoj formuli svilene teksture koja se lagano upija u strukturu dlake. Pri tom kosu ne otežava i ne ostavlja masne tragove. Može se nanositi na suvu ili mokru kosu, zavisno od toga kakav se učinak želi postići. 
  • Shine spray- kako mu ime kaže, radi se o spreju koji kosi daje dodatni sjaj. Nanosi se na suvu kosu i pri tome je ne otežava, već olakšava češljanje i sprečava letenje kose.
  • Lak za kosu- obezbeđuje dodatni volumen, olakšava oblikovanje kose bez lepljenja i mašćenja.
  • Suvi sprej Sahara- koji je testiran u realnim klimatskim uslovima Sahare i koji 100% štiti boju, teksturu i hidrataciju kose, te sprečava pucanje dlake.
    Ovde mogu samo da verujem na reč proizvođaču pošto nisam bila u prilici isprobati na koji način deluje proizvod, naročito ne u Sahari :)




Ono što u budućnosti svakako planiram isprobati jesu boje za kosu.
Boje se baziraju na identičnoj kombinaciji 3 ulja uz dodatak pigmenata, bez amonijaka su i bez oporih, iritirajućih mirisa.
Sanja kaže kako salon vrlo prijatno miriše dok ih koristi :)
Proizvođač garantuje 100% prekrivanje sede kose i mogućnost posvetljivanja do 3 tona.
Boje su stvarno fantastične.
Prirodne, sjajne i dugotrajne.
Orofluido boje spadaju pod profesionalne i ne mogu se pronaći u slobodnoj prodaji, dok se ostali proizvodi mogu kupiti kod ovlašćenog distributera/ frizera.



Ja sam prezadovoljna kako mi kosa izgleda i miriše nakon Orofluido tretmana i preporučila bih ove proizvode svima koji traže kvalitetnu, učinkovitu negu.

Takođe, ako živite na području Osječko-Baranjske županije :) a trebate odličnu frizerku  i vrhunski tretman :) znate gde trebate doći!
Draga Sanja, hvala na strpljenju i na tome što si mi omogućila da se upoznam sa Orofluidom.
:)

Da li ste do sada imale priliku isprobati ove fantastične proizvode?
Boje za kosu?
Ako da, pišite. Sve me zanima :)

p.s. nova frizura uskoro na blogu:)

Do čitanja!
Misha
SHARE:

15 comments:

  1. imam šampon, regenerator i masku. maska mi je odlična, regenerator ok, a šampon me razočarao jer mi ne čisti temeljito vlasište, i čini mi kosu nekako opuštenom.takoder mi se od njega brze masti kosa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na povratnoj info. Masku kupujem prvom prilikom jer je stvarno odlična!

      Delete
  2. Imam eliksir i obozavam ga! planiram i masku da probam!

    ReplyDelete
  3. Jednom mi je frizer stavio njihovo ulje i kosa mi je bukvalno mirisala i nakon sledeceg pranja :) Sve im je fenomenalno! Zavidim ti na danasnjem celokupnom tretmanu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutrošnja, čupava ja zavidi ovoj od večeras :D Predivno miriše, slažem se.

      Delete
  4. probala ulje i divno mi je, inače koristim kerastase masku, no mislim probati i orofuido :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maska je odlična. Koliko sam shvatila, cena za 250ml je 110kn, što za profesionalnu liniju nije puno.

      Delete
  5. Probala sam šampon i regenerator. Divan miris.

    Jako me zanimaju njihove boje za kosu ali ne znam gdje ih nabaviti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako spadaju u kategoriju profesionalnih, boje može nanositi i koristiti samo frizer. Ja sam pitala postoji li mogućnost prodaje- da, svega osim boja :)

      Delete
  6. Krosnju na glavi.. hehehe... nasmejao me je tvoj uvod, a proizvodi izgledaju i zvuce fantasticno... Ja sam isla na neke tretmane Revlonovim proizvodima, koristim i njihovu farbu, i stojim iza toga da je REVLON miracle worker :) ovu liniju nisam probala, a ni videla, tako da cu krenuti u potragu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa baš! :)
      Profesionalna linija Revlon proizvoda je odlična.
      Obavezno javi ukoliko budeš imala priliku koristiti Orofluido, zanimaju me utisci :)

      Delete
  7. Ja tebe obozavam :) Volela bih da svaki dan objavljujes novi video :D Znam da je to nemoguce, ali samo hocu da kazem koliko uzivam gledajuci i uceci od tebe, jer si zaista fantasticna.

    ReplyDelete
  8. Prava šteta da se boje ne mogu kupiti, baš sam u potrazi za nekom koju bih mogla isprobati.

    A niš...raspitat ću se ko radi s njima od frizera, hvala ti :*

    ReplyDelete
  9. obozavam ovo ulje, volim sto mi ne masti kosu, a sjaj je neverovatan posle koriscenja

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig