11 October 2013

L'oreal Skin Perfection Advanced Correcting Serum- review


Warning!
Smestite se u udobne stolice, pripremite dovoljno tečnosti jer nas čeka čitanje duuugačkog posta :D
Ne šalim se.

Kako sam najavila prošle subote, danas pišem o najnovijem proizvodu iz linije Skin Perfection od L'oreala koji dolazi pod punim nazivom:
L'oreal Skin Perfection Advanced Correcting Serum.

Verujem da ste do sada imale priliku videti makar delić ekskluzivne kampanje koja prati čitavu kolekciju Skin Perfection, no da se podsetimo reklame za Advanced Correcting Serum:


Volim Cheryl Cole <3

Ja sam poprilično tvrdoglava osoba koja se vrlo teško odlučuje promeniti rutinu u nezi kože.
Ako nešto deluje- lojalna sam tom proizvodu ili brendu.
No kako vreme odmiče, struktura kože se menja, pojavljuju se mrljice i sitne bore koje će, verujem jednog dana biti dublje i vidljivije.
Kad sam imala 20 godina nisu me brinule te stvari previše.
Koju ću kremu koristiti (daj šta daš, samo da ne zateže :D) ili umivalicu, bilo mi je sve jedno.
Naravno, jako sam volela prvu Nivea hidratantnu kremu za lice, no vremenom sam je zamenila za kremu koja je prikladnija mešovitoj koži.
Biću iskrena- u poslednjih 10 godina, od kako sam se počela zanimati za kozmetiku i negu kože, probala sam različite preparate uglavnom vođena svetlucavim, hipnotišućim, celebrity fulfilled reklamama.
Da, znala sam da je sve to medijski trik, photoshopom ispeglana lica, savršena koža, sjaj, ma bez mane.
Ali sam isprobavala.
Mislim, ne znam na koji način bih došla do idealnog proizvoda bez isprobavanja.
U moru tih proizvoda par puta sam se tako opekla da nikada neću prežaliti posledice lakovernosti (crvenilo, svrab, mat koža, bez sjaja, iritacija) i novac koji sam dala.
Ali sve je to deo odrastanja, deo puta koji se mora preći kako bi se pronašla prava formula za dugoročnu i funkcionalnu negu kože.
Kako više nisam curica od 19, 20 godina i kako se ne uzdam previše u reklame jer i sama radim u marketingu i naučila sam na koji se način ''pakuje'' prodajna priča, moja vodilja i verni savetnik su kozmetički blogovi na kojima dobijam različite informacije, različita iskustva korisnika proizvoda koji me zanimaju i iz toga mogu izvući objektivan zaključak i odgovor na pitanje- Treba li mi to? & Na koji način će taj proizvod pomoći mojoj koži?
Ovim postom želim dati svoj doprinos i pomoći u odabiru idealne nege kože.

L'oreal Skin Perfection Advanced Correcting Serum
Pakovanje:
Proizvod dolazi u jako lepom, oku dragom pakovanju roze boje.
Kutija u kojoj se nalazi ambalaža je zaštićena celofanom, a u mom slučaju cela ta bazna kutija bila je zapakovana u još jednu, cover kutiju na čijem poklopcu je dodatna etiketa s kratkim opisom učinka seruma.
Good job, L'oreal!
Hoćemo raspakovati serum zajedno?

:)






E, sada sledi najlepši deo- bočica :)
Uglavnom nisam osoba kojoj proizvod prodaje ambalaža, ali je L'oreal ovde napravio dobar posao.
Bočica je prekrasna.
Staklena sa plastičnim zatvaračem i plastičnom pumpicom za doziranje i sve to u roze boji koja lagano nestaje/bledi kako se gleda prema dnu bočice.
Ombre na ambalaži?
Apsolutno da!




Formula:
(ili malo tehničkih detalja o proizvodu)

Ono što je predstavljeno kao veliki bum u kozmetici, došlo je iz laboratorije 2011. godine, a ujedno čini i posebnost ovog seruma je LR 2412 ®- komponenta inspirisana procesom zarastanja i regeneracije tkiva, nastala kao derivat jasmonske kiseline koja spada u grupu biljnih hormona koji učestvuju u regulaciji rasta i diferencijaciji ćelija/stanica.
Glavni zadatak ove komponente je da spreči nastanak i popravi promene na koži koje nastaju starenjem iste.
Glavni benefiti LR 2412 ® se ogledaju kroz odličnu biodistribuciju komponenti seruma/kreme kroz sve slojeve kože na način da ovaj derivat prodire ravnomerno kroz epidermis, jača kapacitet i strukturu kože, te povećava elastičnost.
Delovanjem ove komponente L'oreal obećava popravak celog niza znakova starenja kože: 
mikroreljefne nepravilnosti, fine linije, smanjena elastičnost i dubinska dehidratacija kože, te nezdravog izgleda kože.

Zanimljivo je to da je ova komponenta zajednička L'orealovom Skin Perfection Advanced Correcting serumu i  Lancôme Visionnaire serumu za negu kože.
Mogu slobodno i odgovorno potvrditi da je L'oreal Skin Perfection Advanced Correcting Serum jednako dobra, ako ne i bolja, a cenovno pristupačnija solucija od Lancôme Visionnaire seruma.

Sledeća komponenta koja karakteriše ovaj serum je Perline- P.
Ova komponenta odgovorna je za skupljanje i smanjenje vidljivosti pora, održavanje istih čistim i skupljenim bez zatezanja kože. Dakle generalna ideja je da se pore oslobode svih štetnih nakupljanja mrtvih ćelija prašine, šminke, bez da na licu ostaje onaj osećaj zatezanja i suvoće, već da koža u isto vreme bude hidrirana i elastična.

Sama formula seruma je vrlo lagane, vodenaste strukture.



Serum je mlečno- proziran, s tim da u sebi sadrži mikro rozaste i ljubičaste, perlaste čestice. Podseća na biser.
Makar ima takav odsjaj.
Moram priznati da me je ovo na početku malo zabrinulo jer ne volim šljašteće serume/kreme/baze, šta god.
Jednostavno ne volim!
:)
No kad sam serum rasporedila po koži ove perlice su se stopile i vizuelno izgubile.
Kako se serum upio brzinom munje uvidela sam funkciju ovih mikro čestica. Lice je dobilo divan sjaj, zdravu radijantnost i postalo je nekako svetlije.


Ponovo to poređenje sa Lancôme Visionnaire serumom koji u sebi sadrži potpuno identične čestice .

Jako mi je žao što nisam imala fotoaparat sa XY piksela i mogućnošću preciznog zumiranja da napravim analizu kože lica pre i posle tretmana od 12 dana, koliko je prošlo od prvog dana nanošenja seruma.
Prilikom primene seruma odredila sam dnevnu rutinu koju nisam puno menjala u 12 dana kako bih najobjektivnije donela sud o delotvornosti seruma.

Primena:

Ujutro, nakon umivanja mlakom vodom i sapunom na bazi vazelina, istisnula bih 4 perlice seruma i rasporedila ih na obraze, na čelo i na bradu. Zatim bih kružnim pokretima od brade prema čelu utrljavala serum. Onu perlicu koju sam nanela na bradu rasporedila bih i na vrat i dekolte (serum je jako razmazive i glatke teksture, tako da se može raširiti na veći region tela bez da se potroši trećina bočice).
Serum se upija u par sekundi.
Iza njega ostaje prefin i sveži osećaj na licu, kao da je upravo napravljen nežni piling.
Napominjem- serum u sebi ne sadrži nikakve perlice niti abrazive :)
Nakon upijanja nanosila bih make up.
Uveče, kad skinem šminku i umijem lice istim sapunom i mlakom vodom ponovo bih nanela istu količinu seruma i rasporedila kao što sam opisala gore.
I tako 12 dana.
Pored ove nege dodatno sam koristila i vazelin za regiju oko očiju i Avonovu masku s ružinim laticama svaki treći dan.

Funkcija i delovanje seruma:

Pre nekoliko dana ušla sam u PMS (grrr) i koža na licu je dodatno podivljala.
Pore su postale vidljivije, a pojavila se po koja bubuljica.
Nisam nanosila proizvode za isušivanje istih, jednostavno sam odlučila tvrdoglavo se držati gore navedene rutine kako bih samu sebe ubedila u to da je ovo još jedan od onih seruma koji navodno rade X&Y stvari, no ne rade ništa.
Kako sam se prevarila... :)
Za tri dana od početka korišćenja koža je postala glatka i ujednačena.
Za sedam dana sam primetila da mi fale sitni ožiljci na čelu koje sam dobila nakon dečijih boginja!!!
Radi se o tri rupice na čelu, iznad nosa.
Kao da ih je neko ispeglao!
Da se razumemo- rupice su još uvek tu, ali 50% od onoga što sam imala ranije, a ovih preostalih 50% je puno pliće i oku jedva vidljivo.
Nakon deset dana pore oko nosa i na čelu su se smanjile na jedva vidljive!!!
I to nije sve!
I dalje sam u PMS-u, a one dve bubuljice na bradi su se povukle (!)
Kako i zašto- ne znam, ali mi se dopada :D
Pretpostavljam da je za to odgovoran Alcohol denat koji je na visokom prvom mestu u sastavu seruma i koji je u ovom slučaju zadužen za čišćenje i dezinfekciju.
Ovaj serum nije namenjen uklanjanju bubuljica i mitisera, ali svaki put kad ga nanesem na lice imam utisak kao da uđe u epidermis i očisti ga!
Najsličniji opis tog osećaja je kao kad skinete masku od krastavaca.
Lice je sveže, koža hidrirana i nahranjena i zdrava i sjajna i mekana i svilena i glatka i nema pora!!!

Sastav seruma:


Zaključak:

Skin Perfection Advanced Correcting Serum 
dolazi u količini od 30 ml.
Iako je to ok količina za serum, moram primetiti da se dosta brzo troši.
Npr. do sad sam koristila Balein cell energy serum koji je trajao i trajao... a nanosila sam ga isto 2x dnevno.
No dobro, uzeću u obzir da sam u prva 2-3 dana istiskala malo veće količine iz bočice dok se nisam sa sobom dogovorila koliko je dovoljno za lice, vrat i dekolte.

Ima vrlo sličnu, ako ne i identičnu formulu i sastav kao i Lancôme Visionnaire serum čija je cena za 30 ml seruma: 87,3€, odnosno za količinu od 50 ml: 115€.
Cena Skin Perfection Advanced Correcting seruma za količinu od 
30 ml je 14,5€.


Probala sam oba, rade potpuno identičnu stvar, s tim da bih L'orealov serum ocenila kao funkcionalniji i korišćenjem ovog seruma primetila sam razliku u strukturi kože, dok kod upotrebe Lancôme seruma nisam primetila bitnniju razliku.

Može se nanositi na celo lice, dakle i na područje oko očiju.
Nisam primetila nikakvo peckanje, isušivanje ili iritacije izazvane delovanjem seruma u okoloočnom regionu.

Miris je zaista prijatan, cvetni, osvežavajući, ali se ne zadržava dugo u koži.
Kod Lancôme seruma miris je dugotrajniji i mlečniji, ali jednako prijatan i osvežavajući (u slučaju da vas zanima odnos).

Namenjen je svim tipovima kože, za starosnu dob od 20-te do 35-te.
Koliko god da je damama sa zrelijom kožom teško pronaći idealnu negu jer, budimo realni, te dame ne vode brigu samo o sitnim flekicama ili ožiljcima, već sa borama i brazdama i mat, dehidriranom, neelastičnom kožom... e, isto tako mlađim curama ni malo ne ide na ruku (kožu, I guess) more različitih proizvoda u kome se treba snaći i odabrati pravilnu, funkcionalnu negu (slaganjem bilo čega na lice dobija se samo kontraefekat i posledice mogu biti vrlo ozbiljne, jer to što neka krema odgovara prijateljici koja ima na izgled isti tip kože, ne znači da će odgovarati i meni).


Na mojoj koži ovaj serum napravio je apsolutno sve što je proizvođač na deklaraciji obećao.
Sitne bore su manje vidljive, pore su se skupile, a sitni ožiljci su se smanjili za duplo.
I to samo u 12 dana!
Lice mi je čistije i na dodir nežnije, a svakako se primeti razlika kad sam bez šminke jer koža deluje gipkije i srećno :D
Na žalost, ne mogu obećati ili garantovati da će svako ko serum proba imati iste rezultate kao ja, ali bih toplo preporučila da ga probate.
Ne očekujte čuda. 
Ja nisam.
Ali ovo je prvi put nakon dugo, dugo vremena da me je proizvod ostavio bez teksta.
A onda sam, nakon 12 dana, odlučila da napišem ovaj mini roman :D
Eto, toliko me ostavio bez teksta ;)

Za kraj mogu napisati samo: L'oreal you did a good job! Thumbs up!


Nadam se da ste uspele doći do kraja posta bez puno pauza :)
Nije mi bila namera pisati ovoliko, ali ne umem u kratkim crtama opisati nešto što mi je važno :)

I?
Kako vam se čini serum?
Hoćete li ga probati?

Ukoliko vas zanima nešto što nisam ''pokrila'' recenzijom, slobodno pitajte.
Potrudiću se odgovoriti u što kraćem roku :)

Želim vam ugodan vikend.

Misha
SHARE:

21 comments:

  1. Super post,bocica je mnogo slatka,a najvise mi se dopada deo,gde serum povoljno utice na kozu u pms-u :)) i svaka cast na ovako iscrpnom i detaljnom postu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marina :)
      Da, želela sam pokriti realno stanje u kojoj mi se koža nalazi, a to je PMS (na žalost, sve prolazimo kroz to svaki mesec) koji je prisutan u poslednjih 4-5 dana i tad mi koža podivlja onako pošteno.
      Ovaj mesec tu je svega 2-3 bubuljice u predelu brade, no skoro i da se ne vide.

      Delete
  2. Wow... Očekivala sam da je dobar ali nisam znala da je ovoliko :D
    Zvuči fenomenalno, i baš bih volela da ga probam. Stavljam gana vrh liste želja kada je u pitanju nega lica

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ja se stvarno nadam da će, ne semo tebi, već svakome ko proba ovaj serum rezultati biti isti kao i kod mene.

      Delete
  3. po sastavu i obećanjima je sličan i novom vichy idealia serumu, vidi se da su svi dio loreal grupacije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala Vichy-jev serum, iako sam do sada čula samo pozitivne stvari.
      No kako se relativno skoro pojavio u prodaji, a ja sa Vichy-jem imam love/hate odnos, pričekaću još mišljenja :)

      Delete
  4. Ostavio te je bez teksta? khm, khm ja bih rekla da te je ostavio sa dostaaaa teksta :) sjajna recenzija! Kao sto vec rekoh zelim i jedva cekam da stigne kod nas :( Proverena insajderska informacija, od kad je loreal kupio lancome, u istim kazanima se krckaju kreme :) svaka tehnologija se koristi u oba brenda, sa tim sto loreal steka na ambalazi, zastitnim licima i razredjuje koncentraciju patentirane lancomove formule ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A čuj... :D Napisala sam u uvodu da će biti mini Biblija :)
      Koristila sam L'oreal ranije, no uvek bih sve svrstala u neku srednje kvalitetnu kategoriju. Poput Nivee.
      Ova linija me je ostavila propisno oduševljenom i sledeće što kupujem je hidratantna krema.
      Hvala puno na komentaru :* drago mi je da ti se dopada

      Delete
  5. Samo još da mi neko kaže da je stigao kod nas i prodato!:))
    Uzgred odgledala sam juče prvu epoizodu AHS i sad jedva čekam sledeću!:D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel jesi?! :) Super! Baš mi je drago da ti se dopada.
      Ja ću, verovatno do naredne epizode, ovu pogledati još par puta :D

      Nadam se da uskoro stiže u Srbiju. Mada, u Hrvatskoj ovu liniju nisam videla nigde osim u Mulleru.

      Delete
  6. Odlična recenzija! Vidim da si oduševljena i to se osjeti kroz cijeli post :)

    Nisam ga probala, bočica je predivna <3

    Malo me samo brine silni alkohol u sastavu, nadam se da ne isušuje na duže staze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Joj, i mene je to malo na početku uznemirilo i odmah sam pomislila ''Ah ne, još jedan pokušaj L'oreala da ušminka i ne tako dobar proizvod''... ali sam se iznenadila. Osećaj koji ostaje nakon nanošenja me podseća na delovanje antiseptičkih maramica, s tim da se alkohol uopšte ne oseti, no oseti se da je koža čistija, da su pore uže i da nema lučenja sebuma u meri kako se inače luči na licu. Puno sam istraživala pre nego što sam ga počela koristiti i L'oreal garantuje kako je udeo alkohola tu da obezbedi dezinfekciju i čišćenje epidermisa. Nije dodatno isušio moje normalno do suve obraze, prošlo je 14 dana od kako ga nanosim ujutro/uveče, i dalje potpisujem sve što sam gore napisala :)

      Delete
    2. Hvala ti, ne ostaje nam nego da probamo :)

      Delete
  7. Zvuci ne dobro nego...................moram da ga probam, samo da stigne u Srbiju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Držim fige da što pre stigne, pa da i moje zemljakinje probaju ovaj super proizvod.

      Delete
  8. Zvuči obećavajuće, nisam čula za njega... Jel ima da se kupi kod nas, koja mu je cena ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si u Srbiji- nema. Još uvek.
      Ako si u Hrvatskoj- ima u Muller drogerijama.
      Ako nisi ni u jednoj od gore dve navedene države, super si :D Hahaha
      Šalim se.
      Cena je 109 kn/ 14,5€ (piše sve u postu ;))

      Delete
    2. Skoncentrisala sam se na sastojke i poređenje sa Lancome pa mi je to promaklo, čak dva puta :šok:
      Hvala ti :) u Srbiji sam i znači moraću da čekam...

      Delete
    3. Hahaha, ma ne brini, to te ja malo ''bockam'' ;)
      Šteta. To stvarno nije u redu. Pa nije Srbija izvan sveta -.-
      No ja sam bila slobodna kontaktirati Mueller, odnosno poslati im upit da li se planiraju širiti na tržište Srbije jer je to fantastična drogerija u kojoj se prodaju proizvodi iz Nemačke, a ne verzije proizvoda punjene u Bugarskoj, Rumuniji itd. Sad čekam odgovor :)

      Delete
    4. Da, znam za Mueller i nadam im se, obavesti nas o odgovoru :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig