31 October 2013

Lakovi, lakovi, puuuno lakova :)


Kako je danas tmuran dan, odlučih se napisati ovaj, posve šaren post :)
Radi se o mojoj skromnoj kolekciji lakova za nokte.

Uživajte :)


Essence colour and go teksturni, kako ih ja volim zvati- peščani, lakovi. Dolaze u tri nijanse, ali kako mi je ona najsvetlija delovala nekako bezlično, kupila sam ova dva: Me&My lover i Here's my number :)
Različiti, efektni topper/ top coat lakići! Idealni za ''začiniti'' sasvim običan lak. 
Essence Crazy Good Times- divni, šljokičavi, u dve super nijanse. Jedina mana- zbog silnih šljokica teško se skidaju. Ali ih u svakom slučaju rado nosim.
Flormar Supershine perfect polish- u fluorescentno zelenoj (49) i pravoj zelenoj boji (50) :) Ova druga (desna) zelena je toliko predivna, da nema ko me nije pitao koji je to lak, kad ga imam na noktima. 
Essence Nude glam & colour and go bebice, u novom pakovanju. Odličan izbor boja, ali od kad su se pojavila nova pakovanja, tekstura im je daleko lošija nego ranije, kad su dolazili u manjim bočicama. Šteta.
Essence colour and go- u starom pakovanju :) Jako dobro pigmentovani, odlično izgledaju i nanešeni u samo jednom sloju. Jedina mana je što se brzo potroše. 
Golden Rose- dve letnje, fluorescentne boje <3 Volela bih da ih ne moram nanositi u 3 sloja da bi boja bila efektna, ali dobra strana je što jako dugo traju na noktima (ne ljušte se ni nakon 5 dana u moru).
Golden Rose Jolly Jewels- podseća me na konfete. Na slatkiše. Na detinjstvo :)
Želela sam ga jako dugo i dobila na poklon za rođendan od drage prijateljice.
Hvala Majo <3
Rimmel London I love fruites- u nijansi 058 Lemon drop. Prava pastelno žuta boja koju karakteriše prekrasan miris limuna. Čak i kad se osuši! :)
SOS! Pomoćnici :)
Essence diamond power shield- koristim ga i kao bazni lak i kao nadlak i super radi svoj posao!
Eveline 8 u 1 total action nail conditioner- u više navrata spasio je moje nokte od listanja, krzanja i pucanja. Toplo preporučujem!
Top sealer lakovi-
Aurin
običan prozirni lak koji daje odličan finiš i sjaj. I možda se ne čini kao nešto posebno, ali je odličan.
Essence Studio nails better than gel nails- ova varijanta namenjena je brzom sušenju laka, no nisam primetila neku posebnu razliku kad ga nanesem. Ok finišira bazni lak.
Catrice u bojama:
850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K
410 Pool party at night (predivna ponoćno plava boja)
550 Marilyn&Me
Flormar Supershine- prekrasna tamno ljubičasta boja, slična boji patlidžana sa divnim ljubičastim šljokicama. Postojan, efektan. Ma divan :)
Beauty UK Elfstone <3 čiju sam recenziju pisala ovde
Essence colour and go u boji my fortune cookie- jako zlatna, kupila sam iz radoznalosti jer nikada nisam volela boju zlata, no eto... zanimalo me kako stoji na noktima. Zaključak- I've seen better! :)
Essence Multi Dimension XXXL shine u krvavo crvenoj boji. Odličan, ali je obavezan bazni lak pre nanošenja.
Golden Rose ceramic nail color- u divnoj ciklama/pink boji.
Misslyn Snow- white- jako lepa, nesedefasta bela boja. Odlična za oslikavanje noktiju ili onda kad se zaželim čisto belih noktiju :)
Manhattan Lotus effect (boja 65K) svetla bordo/ciklama nijansa. Jako lepog sjaja.


Kako je večeras Halloween, neću se maskirati jer sam toliko umorna i jedva sam dočekala zagrliti krevet.
Društvo će mi, dok se ne onesvestim od umora, praviti nova epizoda American Horror Story-ja, pa možda i neki film od Hitchcock-a, ako me serija dovoljno... khm, ''razbudi'' :)
Jedino što je već dva dana maskirano su nokti :)

Želim vam da se, ako idete na  Halloween party, odlično provedete i uživate!
U Hrvatskoj je sutra neradan dan.
Što znači spavanje do čak 8 sati :)

Do čitanja,

Misha

SHARE:

10 comments:

  1. Mogo mi se svidja tvoja "skromna" kolekcija :) Catrice plavi mi je prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel da :)?
      Slažem se, te duboke plave (iako na slici izgleda svakako, samo ne tamno plavo) stoje fenomenalno.
      Drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  2. Woooooow odlična kolekcija :D Skoro pa mi se svi sviđaju a koliko vidim imamo i par zajedničkih ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, baš mi je drago da ti se dopadaju :)
      Lakova nikad dosta ;)

      Delete
  3. Ovi Essence topper lakići su savršeni :). Halloween nails - look je stvarno cakan :D

    ReplyDelete
  4. Essence lakovi mi izgledaju super, mada sve slicice su mi simpaticne. Imas li oznaku boje za flormar tamno ljubicasti, mislim da bi mi dobro dosao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, moja greška što nisam upisala u opisu laka :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig