7 October 2013

Eye shadow bases- comparative review and LOTD


Današnjim postom dotakla bih se baza za senku koje najčešće koristim.

Radi se o dve Essence baze, tako da sledi uporedna recenzija istih :)

Essence Colour arts eye base:


Deo je istoimene kolekcije koja se u prodaji pojavila početkom avgusta 2012.
Ja sam ovu kolekciju u Mulleru pronašla, čini mi se, negde početkom jeseni prošle godine.
Kolekcija mi se dopala najviše zbog pigmenata koji su zaista fantastični i vrlo izdašni.
Poenta je da kreirate boje koje želite i nosite ih kako želite.
Osim pigmenata tu se moglo pronaći još mnoštvo zanimljivih mazalica :):


Ovom recenzijom predstavila bih bazu za senku.
Samo pakovanje me je u početku podsetilo na sjaj za usne.
Baza dolazi u plavoj plastičnoj tubici s poklopcem na odvrtanje.
Kad se otvori ima koso ''grlo'' ili kako god se to zove :)




Radi se o transparetnoj, beličastoj tečnosti koja mi se na prvu činila dosta lepljivom (?)
Essence kaže kako će, primenom ove baze, senka zadržati i maksimalno naglasiti sve svoje pigmente, te da će trajati dok je samostalno ne skinete s lica.
Ja kažem sledeće:
Baza kao baza radi posao odlično!
No, postoji jedna stvar s kojom nikako da pređem na ''Ti'', a to je upravo gore pomenuti lepljivi osećaj koji ostaje nakon što se nanese na kapak. Malo me podseća na lepak za papir :D
Možda je to razlog što se senka bukvalno zalepi za bazu?!?
Jako se lepo razmazuje i prijanja uz kapak, no ako ne želim da mi se senka zatutkali za kapak, moram sačekati mrvicu da se prosuši.
Rado koristim ovu bazu kad nisam u žurbi.
Nisam primetila da mi se senka nakuplja u pregibima kapka.
Neki su ovu bazu ocenili kao čudo koje radi puno bolje od Artdeco baze.
Ne mogu ovo potvrditi jer nisam probala Artdeco bazu, ali mogu napisati to da Essence baza radi posao propisno dobro.
Dajem joj ocenu 4/5 samo zbog onog lepak momenta na početku.

Essence I love stage eyeshadow base:

Fantastičan, divan, multifunkcionalan proizvod koji se može koristiti kao baza za senku ili kao korektor.
Da li moram dodatno naglasiti da je ovo HG eyeshadow base koju posedujem?
:)

Dolazi u praktičnom, moderno dizajniranom pakovanju i zapremini od 4 ml.



Ono što je kod ove baze/korektora super je kosi aplikator kojim se proizvod vrlo jednostavno, na higijenski način nanosi.


Dopada mi se što se radi o kremastoj, lako razmazivoj formuli bez shimmera ili nekih drugih highlight pigmenata.
Dolazi u jednoj nijansi koja ima žućkast podton, ali je dovoljno svetla da pristaje svakom podtonu. Naročito kad se fino izblenda.
Ovu bazu nanosim na kapke, zatim na onaj predeo ispod obrva kako bih dobila ujednačavanje boje, ali i puniji naglasak na same obrve. Takođe, ukoliko imam potrebu, nanosim ga i tik ispod oka, uz nos, utapkam prstima i tada ima funkciju korektora.
Stvarno jako lepo prekriva i senka se ne nakuplja u pregibima kapaka.
Pre kupovine ove baze pročitala sam gomilu negativnih recenzija: od toga kako nema nikakvu funkciju, kako se nakuplja u pregibima, kako je previše vodenasta i ne traje ni sat vremena...
Napisaću samo da je ovo treća bočica koju koristim i kako bih je preporučila apsolutno svima koji su u potrazi za dobrim proizvodom koji svoj posao radi korektno.
Ocena: čista 5-ica!

Na fotkama niže nalaze se swatchevi obe baze, kao i izgled senke nanešene preko njih.
Za swatch sam koristila E.L.F. taupe nijansu iz palete 32 nijanse Warm.



Zaključak:

Obe baze svoj posao rade dosta dobro.
Ono što je kod ovih proizvoda pozitivno je što su cenovno pristupačni svima (cena Colour arts baze: oko2€; cena I love stage baze: oko 3€).
Toplo preporučujem da ih probate ukoliko ste još uvek u potrazi za HG bazom. Ko zna, možda je baš jedna od ove dve savršena za vas :)

P.S. Ponedeljak koji napokon ne znači odlazak na posao!
Fun! Fun! Fun!
:)

Uhvatila sam vremena i jutros uslikala LOTD.
Danas sam u pin up fazonu i nosim ciklama ruž dok šetam psa :D
I briga me.
Kosu sam uplela u dve pletenice koje se sa strane sastavljaju u messy punđu.
Malo sam se igrala s filterima, tako da znate.
Ni jedna fotka nije obrađena u Photoshopu.


Bravo za pozadinu! :D 
Moj verni šporet <3


Da ne pomislite da imam skoliozu ili ukočen vrat, :D, ovaj položaj je dozvoljavao maksimalan prodor svetlosti kroz prozor, odnosno osvetljenje subjekta na fotografijama :)

Koristila sam:
Revlon Colorstay puder u nijansi Buff
Catrice eyebrow kit
Essence eyeliner
Artdeco Angel eyes maskara
Golden rose bela olovka 
Essence stay matte tečni ruž u boji 02 smooth berry

Ispod svega je L'orealov serum ;)

Želim vam predivan ponedeljak.

Misha
SHARE:

12 comments:

  1. Htela sam da probam ovu drugu bazu ali nikad nisam kupila. Sad koristim Avonovu i prezadovoljna sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene zanima ta od Avona, a nikako da je probam.

      Delete
  2. Ova ljepljiva mi se ne sviđa, ne želim taj osjećaj :) Ovu drugu imam i dobra je, a želim i Avon bazu da probam koja je toliko hvaljena.

    ReplyDelete
  3. Imam i <3 stage bazu, i obozavam jeeee! :)))

    ReplyDelete
  4. Ako je treca bocica ubedila si me :) Lepo ti stoji pin up fazon :-*

    ReplyDelete
  5. ahahaha sporet :D Nasmijala si me.
    Jako mi se svidja tvoj makeup.
    I ja nikako da probam neke baze, imala sam Artdeco, mrzila sam je, bacila sam je. :) Ja koristim korektor koji mi ujednaci ten na kapku i dodje kao podloga, fiksira sjenu.
    E sad moram i bazu da kupim da vidim, i to drugu tu kao korektor, necu tu providnu, djeluje mi kao lijepak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da :)
      Pozdravi i z kuhinje :D

      Iskreno, ako imaš ok korektor koji dobro radi posao fiksiranja senke- ne treba ti baza.
      Ako te svrbi 23 kn u novčaniku :D odi i kupi I love stage i probaj.
      Verujem da će ti se svideti :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig