10 October 2013

Essence Vintage District duo lipstick&gloss in 01 Vintage peach- review


Dan jesenji. Zakamufliran sunčevim zracima.
Lipa ispred prozora se ofucala.
Sad pogled puca dalje od obilaznice i gubi se daleko među poljima ravne Slavonije.
:)

Kako je celi dan obojan u narandžasto, ovaj post će biti isti takav.

Pre nekoliko dana pisala sam o proizvodima koje testiram, isprobavam i za koje ću pisati recenzije (klik na post).
Danas je došao red na Essence-ov duo lipstick iz kolekcije Vintage District.
Duo dolazi u dve nijanse: 01 Vintage peach, koju sam izabrala
    02 Antique pink



Kao što mu ime, a i slika iznad kažu, radi se o 2 u 1 proizvodu koji sadrži ruž sa jedne strane i sjaj za usne sa druge strane ambalaže.
Sama ambalaža je plastična, i ne tako kvalitetna, naročito ovaj gornji deo gde je ruž jer se poklopac non- stop klima i otvara.
Al' dobro, koliko para- toliko i muzike :)


Ruž je lepe narandžasto- koralne boje i u sebi sadrži vrlo sitan i diskretan zlatni shimmer.
Kremast je, hidratantan i lako se razmazuje.
Ne ulazi u nabore usana.
Srednje je pigmentacije. Boja ruža je više breskvasta/ tangerina nego narandžasta kako možda deluje na slici.
Ukus (da :) ukus!) i miris me podsećaju na ulje breskve ili kajsije :)
Ocenila bih ga kao ruž srednje kvalitete jer nije najpostojaniji, dakle potrebno ga je na usne naneti više puta na dan ukoliko se želi nositi duže od pola sata.
Ali u konačnici usnama daje jedan sveži, nežni štih.


Sveukupna ocena ruža: 4/5


Drugu polovinu ambalaže čini sjaj za usne koji dolazi u istoj nijansi kao ruž, s tim da u sebi sadrži naglašenije čestice zlatnog shimmera. 
Aplikator je sunđerast, koso sečen i vrlo lako se nanosi na usne.
Boja sjaja je više narandžasta nego boja ruža i zlatni shimmer se vrlo lepo preliva na svetlu.
Dopada mi se što nije lepljiv i ne osuši se na rubovima usana kao što neki sjajevi umeju da naprave (nakon što se osuše, u naborima i uglovima usana stvori se nešto poput skrame, fuj! I onda to treba skidati papirnom maramicom i stalno paziti da usne ne izgledaju aljkavo i musavo :D).
Postojanost je jednaka kao i kod ostalih, standardnih sjajeva za usne.

Sveukupna ocena sjaja: 5/5


Ruž i sjaj se mogu nanositi odvojeno, ili zajedno.
Ja ih nosim odvojeno.
Možda bi neko ovu boju ocenio idealnom za proleće ili leto, no mišljenja sam kako je nosiva kroz celu godinu, naravno uz prilagođeni ostatak make up-a.

Sve u svemu, dobar proizvod.
Volela bih da je ruž malo više postojan i da manje liči na sjaj, a više na ruž, ali dobro :)
I ovako obavlja solidan posao.

Ostatak kolekcije Vintage district, uprkos super zanimljivom display-u, mi se nije svideo.
Da li ste probale nešto iz kolekcije?
Da li ste imale priliku probati ovaj duo?

Veliki pozdrav do narednog čitanja!
Misha
SHARE:

10 comments:

  1. Bas je sladak :) Meni se posebno dopada sto na jednom mestu imam 2 proizvoda,da ne moram po torbi ili neseseru da prevrcem i trazim,gde je jedan a gde drugi.:)

    ReplyDelete
  2. Kako mi se sviđaju dupla pakovanja. Nisam prežalila što u Avonu nisam naručila ruž, sjaj i olovka za usne, sve zajedno, a nema više :)

    ReplyDelete
  3. Ruž mi nekako nije dovoljno pigmentiran :/ preskačem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... više liči na malo jače pigmentiran sjaj, I guess :)

      Delete
  4. Zanimljivo deluje, volim ova dupla pakovanja, mada ovo nije moja boja. :)

    ReplyDelete
  5. Ne volim ovu boju, mada je, iskreno nikada nisam ni probala.. Možda bi mi lepo stajalo,a ja to ne znam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam fan narandžaste boje, ali sam baš htela probati :)
      Ovo je više koralno/tangerine/breskvasta boja, nije jako pigmentisana, tako da je ok.
      Dopada mi se kako nestaje s usana- ne obriše se odjednom, već ostaje blaga pigmentacija i zlatne šljokice, pa liči na labelo (?!) :D

      Delete
  6. Fora su ti 2u1 proizvodi, ne moraš tražiti po torbi satima ruž pa onda još sjajilo :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig