30 October 2013

Beauty UK High brow all in one definition kit


Danas je red da predstavim poslednji od 3 kupljena proizvoda brenda Beauty UK.
Primetim da se o njemu učestalije piše u poslednje vreme, pa evo i mojih utisaka :)

Radi se o, u naslovu posta navedenom, setu za uređivanje obrva.
Kako su mi obrve sasvim solidno definisane, nemam potrebu da ih preterano uređujem u smislu čestog čupkanja dlačica ili nekog posebnog popunjavanja.

No dogodi se situacija da ih poželim dodatno naglasiti jer lice tada dobija posebnu dimenziju i oči deluju prodornije nego inače.

Od seta za definisanje obrva očekujem sledeće:

1. Da boje budu što prirodnije i približne mojim obrvama
2. Da tekstura senki bude lako nanosiva, ali da se ne mrvi i razmazuje

Ovaj set dolazi u plastičnoj kutijici koja je u startu bila zaštićena od otvaranja (again, KOZMO you did a good job!)


Na poleđini pakovanja je par kratkih informacija o gramaži proizvoda (sadrži 5g), podaci o poreklu i proizvodnji, te par kratkih instrukcija za nanošenje.


Pohvale za ambalažu koja je, po meni, jako praktična, lagana, a opet dovoljno čvrsta da se može nositi u torbi bez da se otvori ili razbije.
Unutar kutije nalaze se tri nijanse smeđe senke, vosak i mini alat za uređivanje koji sadrži malu pincetu i malu dvostranu četkicu za nanošenje senki.


Dobijeni alat ne nameravam koristiti.
:)
Za nanošenje koristim standardnu koso rezanu četkicu (namenjenu nanošenju eyeliner-a) od Catrice-a koju sam kupila pre nekoliko godina.


Kako su moje obrve tamno smeđe, najkompatibilnija im je najtamnija nijansa u ovom setu.
Kvaliet senki je odličan. Možda se na prvu čine mrvicu praškaste, ali ne beže kad ih se jednom nanese.
Ako želite dodatnu sigurnost, tu je vosak kojim se, pre nanošenja senke, obrve mogu prethodno pripremiti za aplikaciju iste.


Želela sam poslikati konačan izgled na obrvama, no kako se sat pomerio i kako kući dolazim kad je već mrak, niti jedna fotka nije zadovoljila, pa ostaju swatchevi na koži.

Zaključak:

Za nešto manje od 30kn/4€ dobija se odličan proizvod.
Jedina mana bio bi izbor boja za osobe koje imaju hladniji pigment obrva jer može delovati neprirodno.
Osim toga, ovo je sasvim dobar proizvod za svakodnevnu upotrebu i definisanje.

Da li ste imale priliku isprobati ovaj set?
Ako jeste, kako vam se čini?
Ako niste- imate li nameru? :)

Misha
SHARE:

10 comments:

  1. meni su nažalost pretople boje, ali sam set je čist ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa svim, čitala sam tvoju recenziju i ne bih ništa tu menjala :)

      Delete
  2. Imam namjeru isprobati, iako imam nešto vrlo slično od Essence

    Zapravo vrlo rijetko pounjavam obrve , ali dobro je imati ovakvu stvar :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam i ja tu od Essence, no preslabo je pigmentirana i nekako se trusi (?!)
      Možda je to nešto do mene...
      Ova paletica je super pomoćnik! :)

      Delete
  3. Vrlo rijetko popunjavam obrve, ali mi se ove nijanse sviđaju i koristila bih ih kao klasična sjenila :D

    ReplyDelete
  4. Pa ja sam ti juče prokomentarisala ovaj post i sada vidim da nema komentara o.O Mora da sam nešto pogrešila. I ja imam essence, i prezadovoljna sam. Uopšte mi se ne truši, a vidim da ti imaš sa tim problem :/ Svakako bih volela i ovu da probam, što da ne, deluje sjajno, a kao što Mell kaže, možemo je koristiti i kao klasične senke. Ja ponekad i klasičnom senkom sredim obrve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je zbog komentara, verujem da je došlo do nekakve ''tehničke greške''.
      Essence paleta je sasvim solidna, samo što mi se nakon mesec dana dogodilo to da se tamnija nijansa trusi i da se jako lako obriše, iako pazim da ne diram lice.
      I to u biti jesu klasične senke, samo se prodaju odvojeno, kao odabrane nijanse za obrve :)
      Money maker-ice :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig