21 October 2013

Beauty Uk Gemstone collection in Elfstone



Kako sam najavila u prethodnom postu, ovih dana pisaću o proizvodima brenda Beauty UK koji su od nedavno na tržištu Hrvatske/Kozmo drogerije.

Moje srce je na prvi pogled osvojio ovaj lepotan iz kolekcije Gemstone.
U kolekciji se nalazi 6 nijansi sa fantastičnim imenima dragog/poludragog kamenja :)
Niže su fotke svih lakova:

preuzeto sa stranice click!
preuzeto sa stranice click!
Obožavam lakove koji u sebi sadrže bilo kakav vid sedefastih čestica.
Neko će reći kako su takvi lakovi za ''starije dame'', ali po meni to su samo predrasude i klasifikacija nečega što u suštini jako dobro stoji svakome.
Sedefasti lakovi deluju damski, elegantno, uklapaju se u sve odevne i make up kombinacije i izgledaju vrlo pedantno na svim dužinama noktiju.

Elfstone i ja doživeli smo ljubav na prvi pogled, a u subotu i na prvo mazanje :)
Radi se o jednoj pastelnoj zelenoj, pa mogu reći i sedefastoj, hladnoj mint boji.
Lak je miks sitnih sedefastih čestica koje se prelivaju iz srebrne, zlatno zelene u mint zelenu.


Pigmentacija je odlična!
Već sa jednim slojem dobija se solidno prekrivanje, a sa dva sloja efekat je fantastičan!
Podseća na foliju, a na dnevnom svetlu se tako divno preliva i menja boje kao mali kameleon :)
Ono što mi se jako dopada je to što se brzo suši.
Dakle, kad ga namažem pred spavanje- ujutro me neće iznenaditi reljefna izvedba pokrivača, već uredno nalakirani nokti.

Lak dolazi u zapremini od 9 ml u staklenoj bočici.
Četkica je standardna, ni previše mekana, ni previše plastična.
Konzistencija laka je dosta dobra, čini mi se kako se neće brzo zgusnuti ili osušiti.
Postojanost je izvanredna! Od subote sam ne znam koliko puta oprala suđe, pa prozore (yeah, umem ja biti i vredna ;)), pa kosu :)... nije se ni pomakao! A da budem preciznija, nakon laka nisam nanosila dodatni top coat.



Moja konačna ocena ovog prekrasnog laka je čista 10-ka!

Vredan je svih 18kn/2,4€ :)
Ovih dana rado ću se vratiti i po ostale nijanse.



Kako vam se dopada Elfstone?
Da li ste već isprobale neki od lakova iz Gemstone kolekcije?

Do narednog čitanja!
Misha
SHARE:

14 comments:

  1. Nisam probala Elfstone a jako mi se sviđa ova kolekcija.

    Tvoji noktići izgledaju tako futuristički, super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, hvala :)
      Divne su boje, definitivno bi ih trebala isprobati :)

      Delete
  2. Nisam znala da sedefasto predlažu starijim damama. Ako je tako rado ću biti starija :D
    Ja sedefaste lakove obožavam, nosim ih od kada znam za sebe. Zadnjih dva meseca sam obolela od OPImanije tako da druge lakove ne gledam. Kod nas doduše ovog brenda ni nema, mada ima sve karakteristike dobrog laka po mojim aršinima. Na OPI sam upravo prešla radi kvaliteta i brzog sušenja, ni ja ne volim tragove od čaršafa. I ja imam naviku da mažem nokte pred spavanje, pa se molim Bogu da neka mačka ne skoči na mene:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovala ili ne, tako sam pročitala na par blogova, a pre izvesnog vremena izašao je članak u Cosmopolitan-u na koji sam se tako slatko nasmejala...
      :D
      OPI... morala bih mu dati još jednu šansu. Slomio mi je srce jednom.

      Delete
    2. Imam njihov tretman i 14 lakova, sutra mi stiže 15-ti. Od svega mi se zalomio DS Classic da je uzaš blagi, od jutra do večeri se zgulio, a stavila sam njihovu bazu start-to-finish. DS serije sa dijamantskom prašinom su najskuplje i navodno najkvalitetnije pa eto. U svakom žitu ima kukolja, što ne znači da žito ne valja. Ostalih 13 si fenomenalni sve do jednog, a sutra ću isprobati i 15-ti. Da ti ne pričam sa sam bila zakleti protivnik davanja velikog novca za lakove za nokte. Ko, ja? Ja da kupim OPI nema šanse. I onda stanju poluračunljivosti mi dune da kupim jedan. I tako...:D

      Delete
  3. Slazem se za predrasude da su sedefasti lakovi za starije zene... I sama sam tako razmisljala ranije a danas ih rado nosim i sve vise volim :) Zao mi je sto kod nas nema tog brenda jer su lakovi prelepi a tvoj Elfstone pogotovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana :)
      Bilo bi mi drago da Beauty UK dođe i u Srbiju, stvarno je ok brend.
      Ovo što sam kupila- sve mi se dopada :)

      Delete
  4. Jako mi se sviđa, divan lakić :) morat cu se zaletit po kojeg :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nije ni skup :) Definitivno mi je jedan od favorita.

      Delete
  5. Nisma ništa probala.. Prelep je! DIvno ti stoji. :)

    ReplyDelete
  6. I love the Elfstone color for it is so overpowering to the eye. My second choice would be the topaz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agreed! Since I find them all so beautiful, it's so hard to decide which one to pick (rather buy them all) :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig