27 October 2013

Beauty UK eye shadow palette in Masquerade




Pre nekoliko dana našla sam se ispred police brenda Beauty UK koji je od nedavno prisutan u određenim Kozmo drogerijama u Hrvatskoj.
Kako sam u prethodnom postu najavila, za sebe sam odabrala tri proizvoda, a danas je na red došla i paleta senki Masquerade.

Čitajući recenzije sa različitih krajeva sveta :) primetila sam kako su mišljenja oko ovih paleta dosta podeljena: negde su opisane kao potpuno bacanje novca, nedovoljno pigmentisane, senke koje se truse i nemaju nikakvu funkciju, dok su ih drugi korisnici opisali kao win-win kombinaciju u smislu- odličan proizvod za potrošen novac!
Ja spadam u ovu drugu grupu, a dalje pročitajte i zašto :)

Morala bih pohvaliti Kozmo za dostupne testere i STOP kupovini na blef i neviđeno jer mi je dosta trošenja novca na proizvode za koje uopšte nisam sigurna dopadaju li mi se ili ne.
To bi bio slučaj i sa ovom paletom, upravo zbog podeljenih mišljenja.
Recenzije su uvek i više nego dobrodošle, no u ovom slučaju presudnu odluku donelo je isprobavanje pre kupovine :) + dodatni bonus što je paleta bila zaštićena lepljivom folijom.

Ova paleta dolazi u plastičnoj, pravougaonoj kutiji i sadrži 10 senki koje su dosta pristojne gramaže.
To znači da svaka senka ima 1 gram, što je sasvim u redu kada uzmemo u obzir koliko taj gram može da traje.


Dopada mi se dizajn palete jer ima dva proreza na frontalnom delu, tako da se jasno vidi šta je unutra. 
Ambalaža, iako plastična, dosta je čvrsta i može se nositi u torbi npr. bez bojazni da će se otvoriti ili razbiti.
Na poleđini se, kao i inače, nalaze neki basic podaci o paleti i proizvođaču:


A sad malo o pigmentaciji i postojanosti o kojima se dosta polemiše.
Paletu sam kupila prošle subote i nisam htela napisati recenziju dok je pošteno ne isprobam.
Ove sedmice kreirala sam različite look-ove u neutralnom fazonu, jer ne mogu na posao ići kao pokretni cirkus.
Ruku na srce- sa ovim nijansama teško da to mogu postići :) jer sve naginju ka neutralnim, toplim bojama.
Kako radim u zatvorenom prostoru u kome je nas 60 u isto vreme! x 8-10 sati dnevno, :) normalno je da mi se lice oznoji u toku dana i da šminka ima tendenciju da sklizne. No već sam se toliko ispraksovala da se takve situacije ne događaju.
Niti jednom se nije dogodilo da mi se i jedna od senki iz ove palete precrtala na kapak ili nakupila u pregibu. Takođe, niti jednom se nije razmazala ili strusila na obraze.
Nisam koristila bazu za senku, već jedino korektor i to u vrlo takom sloju, čisto da ujednačim kapke i ostatak lica.
Pigmentacija zavisi od nijanse. Neke senke su jače, neke slabije pigmentisane, ali nikako neprimetne kod nanošenja.
7 od 10 je sedefasto, dok su preostale 3 više mat.

Ovo su moji favoriti i, čini se, boje koje ću najpre potrošiti:


Ovu perlastu nijansu koristim kao highlight ispod obrva i u uglu oka. Pigmentacija je srednja, sadrži shimmer koji se fino preliva.


Taupe nijansa, ako ne i najdraža u ovoj paleti. Nanosim je na celi kapak, ili blendam u pregibu oka ako ide preko svetlije nijanse. Sadrži shimmer različitih boja. Preliva se na ljubičasto, plavo, rozasto i zlatno :) Sad ćete pomisliti kako sam poludela, ali ja sam zaista videla plavi shimmer na svetlosti sunca.


Bakarno- bronzana nijansa. Predobro stoji na zelenim očima! Daje oku širinu i bistriji izgled. Makar meni tako deluje.
Sadrži shimmer i dosta je postojana.

Swatchevi svih senki (bez baze, na dnevnom svetlu, bez blica):


U donjem redu, dve smeđe nijanse su malo suvlje i imaju tendenciju rasipanja prilikom nanošenja.
Njih sam najmanje koristila jer u principu ne volim takve nijanse smeđe na licu. Ne stoje mi dobro, zatvore mi oko i izgledam umorno.

Zaključak:

Mislim da sam za 50 kn/6,6€ dobila sasvim ok paletu.
Odlična je za kreiranje dnevnih look-ova.
8 od 10 senki mi je upotrebljivo, dok su dve smeđe nijanse u donjem redu više suve i nekako puderaste, te ne verujem da ću ih koristiti.

Da postoje bolje palete od ove- naravno da postoje!
Moja all time favorite je Sleek Oh so special! koja ima najfiniju teksturu i pigmentaciju bez premca!
:)
Da li bih preporučila Masquerade paletu- ovisno o očekivanjima koja imate, bih!
I svakako ću je nastaviti rado koristiti.
Najviše gore izdvojene nijanse, jer mi se uklapaju u sve.

Kako vam se dopada paleta?
Da li ste imale priliku isprobati istu?
Pišite utiske, sve me zanima! 
:)

Do čitanja,
Misha
SHARE:

18 comments:

  1. Baš je lepa i povoljna. Nadam se da će moći negde u BG-u da se nađu uskoro. :)

    ReplyDelete
  2. Apsolutan potpis: "STOP kupovini na blef i neviđeno jer mi je dosta trošenja novca na proizvode za koje uopšte nisam sigurna dopadaju li mi se ili ne"

    Paleta je lijepa, boje sve koje volim, ali imam toliko paleta da ne znam gdje bih još i ovu ugurala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Nešto slično onome: Da imam dva života, ne bi ih potrošila? :)

      Delete
  3. Ja sam ju isprobavala u Kozmu i ostala sam razočarana. Sjenila su baš nekako tvrda a pigmentacija je loša. S obzirom da košta 50 kuna, radije nadodam još 25 i dobijem vrhunsku pigmentaciju sa Sleek paletama. Inače, pohvale Kozmu jer se od ovog brenda baš sve može isprobati na tom štandu a ostatak je zaštićen folijom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sleek palete su daleko ispred svih koje sam do sada probala, tako da ću se s tim složiti. No meni je ova paleta skroz ok, nisam primetila da moram guliti senku da bih dobila boju :) Da li se sećaš koju si paletu probala?

      Delete
  4. E sad iskreno, da li tebe neko placa da me mucis sa proizvodima kojih nema kod nas?! :D Slazem se oko favorita, super su :) Mada, lepe su mi i sve ostale nijanse... Sta reci, opet ti zavidim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) haha, moram se nekako iskupiti za duševnu bol i patnju ;)

      Delete
  5. Interesantno izgleda, moram priznati :)
    I da za nju važi pravilo koliko para toliko i muzike, opet je ok, ali vidim da je i više od toga!
    Lidija

    ReplyDelete
  6. Ja prvi put vidim ovaj brend. Ali nijanse su baš lepe.:)

    ReplyDelete
  7. Lepe su boje, mada nema šta da je razmatram kada se ne može kupiti kod nas. :)
    Jeste da nije tema posta, ali užasno me mame Sleek palete iako mi apsolutno ne trebaju. Mislim da ću na kraju da se ogrešim i naručim Au natural. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sleek palete su fantastične. Sve do jedne.
      Nećeš uopšte pogrešiti ako naručiš, to je vrlo isplativa investicija.
      Imam Oh so special paletu već neko vreme, nalazi se u svakodnevnoj upotrebi.
      Samo ću napisati da je Noir nijansa toliko dobro pigmentisana da je koristim kao alternativu eyelineru.

      Delete
  8. Mislim da meni nikad ovakvih paletica neće biti dosta. Ne znam kako uvijek kada želim kupiti neku novu nijansu, uvijek završim sa još zemljanih tonova :) Evo, želim i ovu tvoju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) verovatno je razlog to što se takve nijanse uklapaju u sve

      Delete
  9. Nisam isprobala, ali prvom prilikom kad vam dodjem u Hrvatsku trazim ove proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, nadam se da ćeš odabrati najbolje :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig