15 October 2013

#Autumngram


Moj život ove jeseni... na Instagramu :)

Čitalo se :)
Kind of.
Ovo su favoriti :)
Spremala se fina klopa.
Doručak: žitarice i voće.
Ručak- bili smo kreativni.
Riža sa šampinjonima i svakakvim dodacima.
Kineska kuhinja.
Froncle od šargarepe, brokolija, tikvica :D I riblji fileti.
I na kraju- Pijani mađarski gulaš <3
Mini bašta na radnom stolu :)
I na terasi ;)
NOTM :)
Slobodno vreme provodilo se u najboljem društvu <3
Sređivala se dekorativa...
I neke sitnice :)

Menjala se boja :) iz ombre u svetlo smeđu.
Uživalo se u raznim slasticama :), a pila se i Coca- Cola (zabranjeno voće)
Točkovi su napravili nekoliko stotina kilometara. Again.
Zalazak sunca negde u Hrvatskoj :)
Pozdrav iz Malage/ Španija
A nakon toga i pozdrav iz grada na Dravi koji je lep i kad sunce sija i kad pada kiša.
Misha <3

SHARE:

17 comments:

  1. Kako su ti lepe slike i kolaži, baš imaš smisla da napraviš lepe kompozicije. :*

    ReplyDelete
  2. Bas sam uzivala, onako uz kaficu :)

    ReplyDelete
  3. Odlične fotke! *.* Kad vidim ovakve postove bude mi žao što nemam naviku fotkati sve oko sebe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Hvala Meli.
      Ja sam onaj weirdo što svuda hoda s kamerom ''ON''

      Delete
  4. Malaga- blago tebi!:D Slike su prelepe, bilo bi lepo kad bi pravila mesečne Instagram postove.:))

    ReplyDelete
  5. Predivan post, predivne fotke, predivne životinjice.. Jedino zamjeram što nismo vidjeli novu boju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Bojala sam se u svetlo smeđu. Vidi se na fotkama gde sam uslikala LOTD par puta :)

      Delete
  6. Slike su predivne.. Obožavam postove pune zanimljvih i kreativnih fotografija. Najlepse su mi slike sa zalaskom sunca, ali ostale su takodje super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju. Na te dve sam jako ponosna <3

      Delete
    2. E, videla sam negde da si odrasla na Zlatiboru i Divčibarima. :) Ako budeš dolazila u te krajeve obavezno se javi, jer ja sam nekoliko puta godišnje tamo, jer mi je mama iz Mokre gore, pa obavezno odem do Tare, Zlatibora, a kao mala sam redovno sa roditeljima išla na Divčibare

      Delete
    3. Jesam!!! :D
      Dolazim svake godine u maju i leti kad god stignem.
      Javim se obavezno :)

      Delete
  7. Obozavam instagram postove, super su kolazi. :) Drustvo je <3<3<3 :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig