6 October 2013

Artdeco & Talbot Runhof Blush Couture review

Artdeco je pre izvesnog vremena najavio saradnju s poznatim dizajnerskim dvojcem, 
Talbot & Runhof-om.
I onog trenutka kad su se pojavili prvi sneak peak-ovi kolekcije, zaljubila sam se u rumenilo koje se istog momenta našlo na wish listi.
No, kako se LE kolekcije razgrabe munjevitom brzinom ili se dogodi da ipak pronađete željeni proizvod, ali je neko odlučio malo isprobavati i petljati oko originalnog pakovanja (da, mislim upravo na one što vole da umoče prst u sve -.-)- rumenilo jednostavno nisam uspela kupiti.
Ali kad imaš prijateljicu koja razume šta te veseli :) i koja ti za rođendan pokloni ovu lepotu <3
Nemam reči koliko sam bila srećna!
Rumenilo dolazi u prelepoj ambalaži koja je spolja zaštićena dodatnom kartonskom kutijicom dizajniranom potpuno identično kao i originalno pakovanje.
Sama ambalaža koju vidite na fotki iznad je izrađena od dosta čvrste, izdržljive plastike, dizajnirana kao ideja spoja mode i duha Azije.
Na poleđini ambalaže nalazi se nekoliko tehničkih karakteristika rumenila:
Tri-kolor rumenilo koje u sebi sadrži diskretan shimmer.
Dolazi u količini od 10 gr što je zaista izdašna količina za rumenilo.
Tu je i podatak o roku trajanja- odnosno, proizvod upotrebiti u roku od 18 meseci od otvaranja.
Unutar pakovanja, pored prekrasnog rumenila, nalazi se i u poklopac integrisano ogledalce.
Standardno, vrlo praktično i damski :)
Rumenilo sadrži tri različite nijanse roze boje:
S leve strane nalazi se nijansa koja vuče na tangerine- rozo- koralnu
U sredini je nežna roza boja koja sadrži sitan, sitan shimmer i nekako je najsuptilnijeg pigmenta
Desno je treća nijansa koja je nekako najintenzivnije roze boje (stvarno ne mogu da opišem na šta me podseća, možda na boju jesenje ruže?)
Niže su swatchevi na koži gde se vidi razlika u nijansama.
Zaključak:
Predivno pakovanje, i još divniji proizvod.
U konačnici radi se o jednoj pravoj jesenjoj nijansi prljavo roze, krasnoj boji koja... pa biću slobodna i napisati- stoji apsoluno svakom tonu i podtonu kože.
Daje vrlo svež i zdrav finiš.
Dodatni shimmer ne zasijava obraze, već im daje diskretan i zdrav sjaj.
Svilenkasta struktura i formula rumenila je dodatni plus jer se vrlo lagano nanosi i blenda.
Sastav rumenila je takav da ne sadrži paraben, lanolin ili mineralna ulja.
Ne sadrži dodatne mirise, tako da je idealno za sve osobe koje ne žele parfimisano rumenilo.
Za nanošenje rumenila koristim RT Multitask brush.
Moram vam priznati kako ga vrlo retko nosim, tj. samo u ''izuzetnim prilikama'' :D jer ne želim da ga potrošim brzo :D
Ukoliko imate priliku uloviti ovo rumenilo, toplo ga preporučujem.
Savršen spoj nijansi, predivna formula.
Jedini minus mu je cena koja iznosi 150 kn/ 20€.
Ukoliko je Artdeco s polica maknuo proizvod koji vam se dopada, a niste ga uspele kupiti, moj predlog je da posetite njihov on line shop klikom na Ovaj Link!
Možete pronaći proizvode iz LE kolekcija, kao i proizvode iz redovnog asortimana, takođe na stranici su dostupna i periodična sniženja.
Poštarina je samo 20 kn bez obzira na broj naručenih proizvoda ili težinu paketa.
Na žalost, ova stranica se odnosi samo na kupce s teritorije RH, ali im možete poslati mail s upitom za slanje u Srbiju ili BiH.
Toliko od mene za danas, želim vam ugodan ostatak dana.
Do čitanja!
Misha :*
SHARE:

31 comments:

  1. prelepo je rumenilce :) ja bih ga volela u svojoj kolekciji :)

    ReplyDelete
  2. Divne slike, lepo izgleda!

    ReplyDelete
  3. *_* zaljubila sam se, ja to ne bih koristila koliko je lijepo :D Svidjaju mi se slike na tvom blogu! Odlicna recenzija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9 dana sam ga samo gledala :D
      E onda sam smogla hrabrosti i sebi objasnila kako je to ''samo rumenilo'' O.o i polako ga nanela na obraze...
      Od tada traje ljubav <3

      Hvala za fotke, za sada sam bez kamere :(
      Slike su rađene Samsung Galaxy sIII telefonom (za onol'ke novce i ne slikao kao profesionalni hahaha).

      Hvala na lepim rečima.

      Delete
  4. Replies
    1. Pa Jovana! :D Ja sam spremila papire, ti javi kad pokrećemo postupak ;)

      Delete
  5. predivno je rumenilo i ambalaža, baš mi je žao što ga nisam ulovila, kod nas se rasprodalo brzinom munje :(

    ReplyDelete
  6. Sve mi se svidja - boja, pakovanje, utisnut print. Prelepo je.

    ReplyDelete
  7. Preljepota od rumenila ! :O

    ReplyDelete
  8. baš je lepo rumenilo, i da sam veći fan istih,
    bilo bi moje :D no sva sreća, pa nemam neku
    želju da tragam za novim rumenilima, bar ne trenutno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samokontrola. Odlična i korisna stvar :)
      Volela bih još imati i Taupe od NYX-a i tu stajem.

      Delete
  9. Prelepo je. <3 Uvek mi bude žao kada na proizvodima koji imaju ovako lep reljef potrošim taj gornji sloj. :( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina! Zato je srcu lakše kupiti one bez reljefa :)

      Delete
  10. Dok sam ja saznala za njega, rasprodalo se :(

    Obožavam takve nijanse a i AD rumenila su mi vrh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači ista situacija i u Zagrebu.
      Mada, to mi je više razumljivo, nego da se u dva dana rasprodalo u Os (al' ruku na srce, mislim da je u oba Mullera stiglo 10 rumenila -.-)

      Delete
  11. Obožavam Artdeco dizajn, i kvalitet je na nivou, ali za sada još uvek pronalazim proizvode koji zadovoljavaju moje potrebe a imaju nižu cenu :)
    Inače nijansa je super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artdeco ima fantastične proizvode (kamuflažni krem, rumenila, maskare (pojedine), senke), no mana je cenovno rangiranje.
      Ali imaju opravdani razlog zbog kvalitete proizvoda.
      :)
      Naravno, uvek se može naći jeftinija solucija jednako kvalitetnog proizvoda.
      Ja sam jako dobre alternative skupljim brendovima pronašla u Essence, Catrice, Flormar, Golden Rose, Aura kozmetici.

      Delete
  12. Predivno rumenilo zaista! Šteta da ga nisam ugrabila :/

    ReplyDelete
  13. Artdeco mi je jedan od omiljenih brendova i zaista imaju svasta nesto lepo,poput ovog divnog rumenila :)) Ja posebno volim njihove olovke za oci jer su jedine s kojima se moje oci ,,slazu'':D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, vidiš, vidiš... nikada nisam probala njihove olovke.

      Delete
  14. Prekrasno je i jako lajkam slike! Odlično si uhvatila ovu divotu! :)
    I drago mi je da si zadovoljna1 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala prijateljice draga bez koje se ne bih sada pirlitala ovom divotom :)
      Prezadovoljna sam <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig