9 October 2013

American Horror Story- Coven premiere and few scary photos of me


<3 


Samo ljudi koji me odlično poznaju svesni su sa kojim nestrpljenjem sam čekala današnji dan!!!
:D
Premijera nove sezone American Horror Story!!!
Woohoo!!!
Nadam se da su vas trailer-i zagolicali koliko i mene i da ćete pogledati večerašnju epizodu nove sezone Coven.
U raspoloženju današnjeg dana kreirala sam look veštice Muriel iz filma Hansel & Gretel: Witch Hunters  :) koja u filmu izgleda ovako:
Očaravajuće, zar ne?
A evo i mog pokušaja rekreiranja ovog look-a :)
 Opet sam se igrala s ghost- zelenim  filterom :)
Prvi put sam na lice stavila kamuflažnu zelenu boju, pa je proces uklanjanja iste potrajao...
:)
Baš me zanima ima li među vama fanova AHS!
Ko će gledati večerašnju premijeru?
:)
U svakom slučaju želim vam ugodan ostatak dana i pazite se veštica ;)
Misha
SHARE:

16 comments:

  1. Nikako da se usudim da je odgledam, slabog sam srca :) Ali si slatkaaaaa vestica :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam vrlo izbirljiva i mislila sam da se radi o stereotipnoj horor priči. No!
      Iz svake sezone izvuče se debeeela poruka o životu i ljudima.
      Da, ima scena da ti se želudac prevrne, ali go for it! Vredna je svake minute gledanja :D

      I hvala za ovo slatka, trebala sam izgledati strašno -.- :P

      Delete
  2. Ahhhhhh napokon treca sezona!!! :D
    Vidim da je slicna glumacka ekipa opet, jao kako se radujem! :D
    Look si odlicno uradila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Caki! :)

      Ekipa je odlična :)

      Delete
  3. Ne bih to gledala, ma nema sanse. Mozda sa drustvom, ali sama...ni u kakvom slucaju. :D Slicice su ti super, to stoji :) Slatka si i kad si opasna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al' nije toliko strašno :) samo malo :)
      Hvala :)

      Delete
  4. Aaaa, obozavam je :) Danima nisam mogla iz glave da izbacim Dominique-nique-nique... :) I da, super su ti slike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar! Morala sam je pustiti nakon tvog komentara :D
      Hvala ti puno :)

      Delete
  5. Ti si najljepša vještca koju sam vidjela hahahha

    odličan look, iako slabog srca, nisam se nimalo uplašila :D

    ReplyDelete
  6. Meni se ljudi smeju kad im kažem da najviše volim da gledam romantične serije, filmove i horore, kao to su dve totalne suprotnosti ali oduvek sam imala čudan ukus.:))
    Slike su super a mene si zainteresovala da pogledam tu prvu epizodu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čudno? Baš me zanima definicija čudnog :)
      Svako ima svoj ukus i nešto što voli ili ne voli i to treba poštovati.
      Ja se vodim raspoloženjem. Nekad sam u Notebook fazonu, a nekad mi treba nešto da mi sledi kosti :D
      Takve smo mi, Vage ;)
      Upravo sam po drugi put pogledala prvu epizodu i očarana sam :)

      Delete
  7. Obožavam ASH! Čini mi se da će ova sezona biti bolja od prve dve. Nekako su mi se priče sa vešticama oduvek sviđale. Epizoda se završila - meni je ostao osećaj da je tek počela koliko mi se dopala! Vreme je proletelo! Jedva čekam sledeću epizodu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ja znam da ću, nakon što sezona završi, još jednom, odjednom :D pogledati sve epizode kao film :D
      AHS pripada kategoriji inteligentnog horora. Baš mi je drago da ti se dopada :)

      Delete
  8. Replies
    1. :) <3 ima nas, to je lepo za videti

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig