18 September 2013

Things that make me :) these days...



Warning! 
Ovaj post nema veze sa kozmetikom :), već sa stvarima koje me uveseljavaju ovih dana.
Pa ako vas zanima šta se sve tu krije, pozivam vas da čitate dalje :)


Miris jeseni...


Nije tajna. Jesen je moje godišnje doba. Septembar- moj mesec.
Volim kad ustanem rano ujutro, otvorim prozor, a vani miriše na hladno :)
Volim kad pada kiša i kad onako fino pleše po lišću koje još uvek nije opalo.
Volim to što se napokon mogu našminkati kako treba, bez da mi se lice istopi u toku dana...


Berba grožđa...


U slučaju da ste se pitali šta radim za vikend :)
Volim ovakve ''radne akcije'', kad se cela porodica skupi u ravnoj Slavoniji i kreće smeh, šala, ali i ozbiljan i naporan rad :) Kako sam ja fino ''uvezeno'' čeljade iz grada, mogu reći da sam se jako dobro snašla u vinogradskim aktivnostima. Iako su svi bili skeptični, nisam ništa upropastila.
Još uvek ;)

A nakon berbe ide degustacija.
Ako me nema par dana... pretpostavljate gde sam i u kakvom stanju ;)

Khm :D, idemo dalje...


29-ti ;)


Enough said! :)


Povratak omiljenih Tv serija...
(al' ne na Tv, već na laptop ;) )









Nastavak reading challenge-a...

Ove godine dala sam si zadatak da ću pročitati 13 knjiga.
Za sad sam pročitala 9 :)
Trenutno sam na The Mortal Instruments #1 City of bones od Cassandre Clare, prema kojoj je sniman istoimeni film nedavno puštan u bioskopima. Filmovi su ok, ali preferiram knjige.


Novi album Kings Of Leon-a
Mechanical Bull


Zvaničan datum kada će album ući u redovnu prodaju je 24.9. :D
I kako tražiti bolji rođendanski pokon?
Jedino ako bi me neko odveo na koncert... :)

I to bi bilo to.
Uglavnom.
:)


Kako vam se čini moja happy lista?
:)
Što vas uveseljava u ovim šarenim danima?

Do sledećeg čitanja, uživajte uz KOL <3



X,
Misha

SHARE:

12 comments:

  1. Super mi je taj izazov za citanje, moracu i ja da ga zapocnem :)) Inace, za prva dva se slazem skroz i mene uveseljava a i Pretty little liars :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Evo jako korisnog linka, http://www.goodreads.com/ sajta na kome možeš pronaći odlične predloge shodno žanru koji najviše voliš čitati. Možeš se povezati preko FB ili maila, te sa svojim prijateljima ocenjivati, preporučiti ili pronaći neke super zanimljive naslove :)
      Tu sam pronašla izazov :)
      Ne mogu dočekati sledeću sezonu PLL!!!
      Kraj poslednje epizode ostavio je trajne posledice na mom licu od iznenađenja O.O

      Delete
    2. Hvala puno za link, idem odmah :)
      I ja takodje, da, da bilo je puno iznenadjenja :D

      Delete
    3. Nema na čemu. Uživaj u čitanju :)

      Delete
  2. Replies
    1. Aaaaaa <3 hvala, al za 6 dana :D
      To ja samo unapred razmišljam i zamišljam čime će me dragi iznenaditi :P
      Mislim da je neka živuljka <3 <3 <3

      Delete
  3. Ohoho krece American horor story <3
    Uzivaj u berbi grozdja, verujem da cu i ja biti na istom desavanju, samo u Vrscu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sandrić :)
      Imam divne uspomene na Vršac.
      Sigurna sam da ćeš i ti uživati :)

      P.S brojim dane do početka nove sezone AHS-a

      Delete
  4. Mene uveseljavaju tamni ruževi i burgundy odjeća. I čizme. Nikad se nisam više obradovala jeseni :D

    ReplyDelete
  5. mrrrrrzim jesen :P nikako mi se ne svidja ovo jesenje vreme vec sad i potpuno me baca u neko lose raspolozenje, al brzo ce leto opet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razmišljaj o pozitivnim stvarima jeseni: napokon se vraćaju čarape u krevet! :D čaj sa cimetom, priprema i degustacija zimnice, topla, fluffy odeća :D
      Jel pomaže?

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig