26 September 2013

Testing! Testing! And upcoming reviews


Pozdrav svima! 
:)
Ovo će biti jedan kratko-brzinski post o proizvodima koje trenutno isprobavam i koje ću recenzirati u narednom periodu.
Pa da počnemo.

Evo i prve hrpe proizvoda:


1. Balea Pflegesanftes Waschgel: radi se o staroj Baleinoj umivalici Soft and Care iz Young linije. Dakle, potpuno isti proizvod iznutra (fantastičan gel koji savršeno temeljno uklanja šminku i prljavštinu s lica) koji dolazi u nešto izmenjenom pakovanju na pumpicu za lakše doziranje.
2. Balea Oil Repair Haarol: kako sam isprobala šampon i regenerator iz iste linije proizvoda, čitajući odlične recenzije ovog proizvoda- morala sam ga kupiti i isprobati. Recenzija će malo pričekati jer želim proceniti da li je delovanje proizvoda kratkoročno, ili zaista obnavlja vlas.
3. Balea MED handcreme: ili svakom potrebna, rado trošena :) krema za ruke. Ne znam kako vi, ali ja nikako da pronađem idealnu kremu za ruke. Ili je previše masna i ne upija se po 10-15 minuta, ili je potpuno beskorisna za suvu i ispucalu kožu... Danas sam na poslu isprobala ovu kremu i mogu reći da sam ostala oduševljena! Kremasta, nije masna, jako brzo se upija i na rukama ne ostavlja nikakav lepljivi film. Jednostavno savršena. Dodatni plus je što miriše na čisto :)
4. L'occitane Anđelikina krema: tester fantastične hidratantne kreme koja u sebi sadrži biljku Anđeliku. Krema je namenjena hidrataciji i pojačanoj vitalnosti kože. Za sad sam jako zadovoljna.
5. L'occitane Verdon hidratantni gel za energiju: spada pod kategoriju proizvoda za negu muškaraca, ali mi se dopada što je prepun eteričnih ulja i ekstrakata potrebnih za negu zahtevne muške kože :) Well, ja volim te oštre mirise i mislim kako ću se ''švercati'' svom dragom i ukrasti jedan tester ;)


:)
Ono što sledi je nešto što sam dobila na poklon od drage osobe <3
Nisam ni sanjala da ću ikada, makar ne u skorijoj budućnosti biti u mogućnosti da probam ova dva fantastična proizvoda <3


LANCOME Genifique youth activator: postoji li osoba na svetu, a da nije čula za ovaj proizvod? Da ga čežnjivo ne želi? :) Mislim da ne.
Ovaj serum je primarno namenjen zreloj koži, ali složićemo se oko toga da nikada nije prerano za pravilnu negu kože lica i dekoltea koja je najizloženija spoljnim faktorima i uticajima (šminka, UV zraci, zračenje kompjutera, mobilnih telefona, prljavština, prašina, znoj, PMS...). 
Tekstura je vodenasta, dovoljna je jedna kapljica seruma za celo lice. Proizvod se dozira pomoću pipete koja je integrisana u otvarač i ovo je nešto najdivnije što sam ikada nanela na lice!!!


Serum kombinujem sa LANCOME Visionnaire advanced skin corrector-om koji je, kažu, odličan u borbi protiv hiperpigmentacije, proširenih pora i neujednačene kože. Ne koristim ga dovoljno dugo da bih davala bilo kakave izjave o proizvodu, ali na prvu mogu napisati samo da mi se dopada :)



Što se tiče dekorative i tu-i-tamo po koje sitnice, primetite da sam ponovo opsednuta lakovima za nokte.
Essence je na police izbacio svoju verziju sand lakova za nokte koji inače dolaze u, ako se ne varam, tri nijanse. No na policama je trenutno dostupna samo jedna: Me&My Lover.
Trenutno su mi nokti nalakirani upravo ovim lakom i moram priznati da mi se jako dopada taj ''ušećereni'' efekat :) Jedino što se pitam je- kako ću ga skinuti?!
:)
Jedva čekam preostale dve nijanse!
Tu je i Golden Rose Jolly Jewels u nijansi 115. Želim ga već neko vreme i sad kad je napokon tu, čeka svoj red za isprobavanje.

U lokalnom DM-u sam danas naišla na novu kolekciju u ''raspakivanje i slaganje po polici'' procesu. Zamolila sam tetu da mi izađe u susret i omogući da kupim ruž koji mi se jako, jako dopao. (pošto cene još uvek nisu bile istaknute niti su kolekciju zvanično pustili u prodaju... bar je meni dato takvo objašnjenje. U svakom slučaju hvala DM teti).
Radi se o kolekciji Vintage District.
Niže je i zvanični plakat s proizvodima:



Moj ''ulov'' dolazi u nijansi 01 Vintage Peach.
Radi se o duo lipstick-u. S jedne strane nalazi se ruž, a sa druge strane pakovanja je sjaj za usne u istoj boji. Tako da se može postići duo efekat dodatnog sjaja na usnama :)



Za kraj sam ostavila jednu divotu koja mi se nalazi na wish listi od kako se pojavila najava za kolekciju.
Radi se o Artdeco Beauty meets Fashion kolekciji i rumenilu Blush Couture Talbot Runhoff <3

Kako zaslužuje posebnu recenziju, ovo je samo mali sneak-peak :)
Još uvek nisam smogla snage, smelosti... nazovite to kako želite, ali nisam ga isprobala jer mi je to u ovom trenutku ravno skrnavljenju nečeg svetog :D

Ovom prilikom zahvalila bih se Vesni, mojoj predivnoj prijateljici s bloga Beauty & Mess od koje sam na poklon za rođendan dobila ovu prekrasnoću ( i još gomilu svega) <3




Kako vam se dopadaju proizvodi iz posta?
Da li imate posebnu želju za recenzijom određenog proizvoda?
Šta ste to lepo kupovale ili dobile u skorije vreme?

Hvala na čitanju!

Misha

SHARE:

20 comments:

  1. Imam ovu Balea kremu za ruke i apsolutno se slazem sa onim sto si napisala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel da je odlična?! Ja sam se prijatno iznenadila.

      Delete
  2. Imala sam i ja Baleinu kremu za ruke, što se tiće Lancome-ovih seruma nisam se našla ali drago mi je da si ti zadovoljna.

    A ruž mi j epredivan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visionnaire ima ''težu'' kremastiju teksturu i čini se ok, dok mi je Youth activator stvarno divan. Mislim da nikada neću biti u mogućnosti isfinansirati full size proizvod, ali ruku na srce- za održavanje vitalnosti kože i mladenačkog, punijeg izgleda potrebno je malo više od jednog seruma.
      :)
      Za sad sam u fazi isprobavanja, pa javim još dojmove.

      Ruž je jako lep.
      Nije pigmentiran jako, više podseća na balzam za usne, ali za sad sam zadovoljna.

      Delete
  3. Lepe gomilice.
    Teksturisani lakovi se skidaju kao i obični, samo treba malo duže držati vaticu na noktu. Nikako ne trljati. Za Jolly Jewels će ti biti potrebna folija.
    Što se Vintage District kolekcije tiče, lakovi su veoma loši, a čini mi se da isto važi i za gel lajnere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam! :D
      Al isplati se, jel da? :)
      Kad su tako divni <3

      Kod Vintage District-a mi se najviše svideo prodajni displej :) i ovaj ruž.
      Ostalo sam samo pogledala i zaključila da mi ne treba.
      Izbegavam te LE lakove.
      Ne znam kako kod ostalih, ali moji HG lakovi su Golden Rose i Flormar.
      To kad namažem- nema mrdanja.
      Čak i kad zaboravim top coat.
      Traju i traju...

      Delete
  4. Jako lijepe stvarčice :) Mene zanima ovaj Balea Repair oil jer ga već dugo gledam, pa se nadam da će recenzija brzo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, hvala :)
      Upravo sam ga nanela na kosu.
      Prvi utisci su da jako lepo miriše i fino zagladi dlaku.
      Budem isprobala kako se ponaša na mokroj kosi.
      Svakako pišem recenziju :)

      Delete
    2. I mene interesuje to ulje :) ja inače te proizvode više volim da stavljam na mokru kosu :)

      Jedva čekam recenziju

      Delete
  5. Ma samo uživaj u rumenilu, nadam se da će ti pasati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakon Lene, ovo je najlepši poklon. Hvala <3

      Delete
  6. Predivne stvarcice. Jedva cekam utiske o Balea ulju za kosu :D

    ReplyDelete
  7. Jao sto tu ima svega, jedva cekam da citam recenzije <3 :)

    ReplyDelete
  8. Imam Baleino uje i jakojako ga volim, jedva čekam pročitati tvoje detaljne dojmove! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Četvrti dan je prošao, mislim da će sutra ići recenzija :)

      Delete
  9. super stvarcice ! jedva cekam detaljnije recenzije!

    ReplyDelete
  10. super su stvarčice, ali me najviše zanimaju utisci
    o Lancome lepotama :))) tako da kada isprobaš to
    piši utiske , jedva čekam da čitam :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig