15 September 2013

Sunday blush! Or- blushes I'm using most frequently.

Dobro jutro dobri narode!

Pre nego izjurim u nedeljni pohod na shopping centre, posetu Zoološkom vrtu, a potom i šetnju pokraj Drave :), javljam se novim postom o rumenilima koje najčešće koristim.
Do skoro nisam imala ni jedno rumenilo. 
Nekako sam uvek imala dojam da sam inače rumena (budimo realni, dobar deo života provela sam na planini :) ),te da mi ne treba dodatni proizvod da to naglasim.
No kako me periodično hvata opsesija... nešto poput kozmetičkog PMS-a, odnosno određenih perioda u mesecu kada manično kupujem isključivo jedan proizvod (jedan mesec to su ruževi, drugi mesec puderi...), tako su na red došla i rumenila.
Da se razumemo, moja kolekcija nije zavidna kao kod nekih blogerki. 
Broj rumenila koje trenutno posedujem, koristim, ili im se samo divim iz daleka :) je 14.
Što je sasvim u redu, zar ne?

Rumenila koja bih ovim putem izdvojila i podelila s vama su ona koja redovno koristim i volim <3


Primetite da 2/4 nisu originalno rumenila, ali ih koristim kao takva.

Prvo i jako drago rumenilo je Essence cherry blossom girl iz istoimene LE kolekcije koje se na tržištu pojavilo prošle jeseni. Zanimljivo da je to jedini proizvod zbog kog sam se upisala na listu čekanja u lokalnoj Müller drogeriji. Kako je kolekcija malo kasnila, a ja sam silno želela baš ovo rumenilo... Zahvalila bih ljubaznom osoblju u gore navedenoj drogeriji što su imali strpljenja sa mnom :)


Na slici iznad vidi se koliko sam proizvoda potrošila. Reklo bi se i ne previše ako uzmemo u obzir da je prošlo godinu dana :) Ali zaista ne volim preterivati s rumenilom, tako da ono traje i traje...
Dopada mi se što proizvod čine dve nijanse roze, tako da se savršeno uklapaju i stapaju jedna u drugu, te obrazima daju jedan svilenkasto-roze i zdrav izgled.
Kako je cela kolekcija inspirisana Azijom i trešnjinim cvetom, i na ovom proizvodu originalno je bila reljefna grančica s trešnjinim cvetovima. Rumenilo je rađeno samo u jednoj nijansi- 01 Asian Sensation.

Sledeće rumenilo dolazi takođe od Essence i to kao deo LE Legends of the Sky
Kompletnu kolekciju dobila sam na poklon od dragog (šta zajedničke šetnje po parfimerijama učine od muškarca ;)), pa sam bila jako, jako srećna! Ovo rumenilo karakteriše izuzetno dobro pigmentisana oker/ciglasto narandžasta boja koja se savršeno blenda.


Dovoljno je sasvim lagano, vrhom četkice zahvatiti rumenilo i naneti ga na obraze za postizanje prirodnog rumenila, no treba biti jako oprezan jer malo jači, žešći zahvat učiniće da izgledate poput klovna. Ja ga često, pre nanošenja na obraze, blendam na gornjem delu dlana dok ne dobijem intenzitet boje koji želim, a to je diskretna, a ne vrišteća uštip narandžasta :)

Preostala dva proizvoda sa prve slike ne spadaju u kategoriju rumenila, ali ja ih koristim na taj način.
Catrice Prime and Fine highlighting powder- predivan highlighter s česticama biserno roze shimmera koji odlično izgleda na obrazima. Može se nositi samostalno, ili preko rumenila.


Često ga nosim samostalno. Nanosim ga lagano na jagodice obraza i to više na gornji deo jagodica (ponekad stavim mrvicu dužinom nosa) kako bih licu dala taj diskretan sjaj. 
Ukoliko želim naglasit večernji look, preko rumenila nanesem i malo highlightera i tada rumenilo dobija jednu potpuno novu nijansu.
Vrlo lako se blenda i opet napominjem, treba biti pažljiv sa količinama da ne bi sparklali poput onih iz Twilight-a.

Ovog proleća prijateljica me je iznenadila prekjut senkom za oči. 
Robna marka Springfield izdala je nekoliko kozmetičkih proizvoda među kojima se našao i mališa pod nazivom Neon Eyes.


Prekrasno pakovanje od čvrstog kartona u kome se nalazi jarko roza senka za oči koja je kod mene pronašla nešto drugačiju upotrebu. Kako ne preferiram roze i crvene nijanse na kapcima, Neon Eyes je postala Neon Cheeks :)
Fantastično se blenda i na obrazima ostavlja baby roze boju koja deluje vrlo neobično, zdravo i sjajno.
Pigmentacija je srednje jaka, tako da obrazi nisu neonski i kričavo obojeni :)
Proizvod ne sadrži nikakve dodatne shimmer čestice što mi se dopada.
Puno ljudi me je pitalo koje je to rumenilo u trenucima kad sam na obrazima imala Neon Eyes :)


Niže je fotka sa swatchevima na ruci, pošto nisam imala vremena da poslikam sva rumenila na obrazima.



Imate li omiljena rumenila? 
Ako da, koja su?

Nadam se da uživate u poslednjem danu sedmice <3
Evo jedne pesmice da začini nedelju ;)


Love,
Misha

SHARE:

11 comments:

  1. I κnow thiѕ if off topic but I'm looking into starting my own blog anԁ was wοndеring what аll is nеeded to get setup?
    I'm asѕuming having a blog like youгs would cost a prеtty pеnnу?

    I'm not very internet saνvу ѕo Ι'm not 100% poѕіtiѵe.
    Any recоmmеndations or advice would be greatly арprеciated.
    Kudοs

    Also visit mу blοg post; Mandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. You can easily start your own blog via blogger. It's free Google service. Just search for blogger and follow the instructions. Good luck.

      Delete
  2. Artdeco (09 Dita) i Kiko (100 Marin Coral) su mi favoriti, a ovo tvoje SPF mi je predivno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ hvala.
      Dopadaju mi se tvoji favoriti.

      Delete
  3. Wow kako je dobra Springfield senka/rumenilo *_* Da li ga ima u Srbiji?
    Moja omiljena trenutno su MAC Peaches i Sephora Coral flush

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sandra, nisam sigurna. Ja sam ovo dobila iz Zagreba.
      Mada bih proverila u našem Springfieldu u Knez Mihajlovoj, ako je i dalje tamo :) Beograd sam napustila pre 3 godine, pa više ne znam ni sama gde se šta nalazi :)
      MAC Peaches <3 <3 <3

      Delete
  4. Prosto ne znam koji je lepši :)

    ReplyDelete
  5. Što je taj Springfield i odakle to? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Springfield- robna marka, nešto poput Bershke, Pull&Bear-a ili Zare :) http://spf.com/es
      Pored garderobe, modnih dodataka i parfema, imaju i svoju kozmetiku :)
      Potraži u Zg, City Center One East :)

      Delete
  6. Gde si kupila sapun?? Mislim da ga kod nas nema. Nikada ga nisam videla. A baš mi je krivo, deluje mi kao da bi mi odgovarao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da misliš na sapun iz posta nakon ovog? :) Kupila sam ga u Muller-u. Imaju predivne sapune iz Nemačke koji možda nisu ''napirlitani'' kao Dove ili Nivea (mislim na samo pakovanje i izgled sapuna), ali su vrlo kvalitetni i učinkoviti. U Mulleru uglavnom kupujem šampone, sapune i tuširalice jer sam primetila ogromnu razliku u kvaliteti u odnosu na iste stvari kupljene u DM-u ili nekoj drugoj drogeriji. A cena je prava sitnica (3kn=0,4€).

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig