11 September 2013

Manhattan Soft Mat Loose Powder- review


Dobro jutro! Dobar dan! :)

Obaveštenje pre posta: Prema statistikama bloga, uočavam kako najviše vašeg poverenja i pregleda stranica dolazi s prostora Balkana i Evrope, tako da bih nadalje postove objavljivala na svom maternjem jeziku.

No da mi počnemo :)
Današnjim postom htela bih predstaviti odličan proizvod kozmetičkog brenda Manhattan koji je, verujem, poznat svima.
Radi se o Soft Mat Loose puderu, odnosno matirajućem puderu u prahu.
Verujem da svaka kozmetička torbica sadrži upravo jedan ovakav proizvod kako bi celokupni make up look držao na okupu, naročito u toplijim danima, ili onda kad smo više aktivni.

Puder je pakovan u plastičnu teglicu, vrlo kompaktnu i laganu za poneti bilo kuda. Dopada mi se što je primerak koji sam kupila bio vakuumski zapakovan u čvrstu foliju tako da je to bila garancija da ničiji prstići nisu dirali proizvod.
Inače sam alergična na ove stvari- capkanje i mackanje i otvaranje novih tubica, bočica, olovaka, ruževa, a sa strane postoji tester!


Odabrala sam nijansu 1Natural  koja odgovara rozom podtonu koji je karakteristika mog lica. 
Prilikom otvaranja, tankom folijom fizički su odvojeni onaj deo teglice sa puderom i gornji deo u kome se nalazi aplikator, koji sam ja negde izgubila zato što mi nije bio najfunkcionalniji. Nije klasičan make up sponge, već je izgledao poput plišanog jastučića/ pufnice. Kako proizvode za lice uglavnom nanosim četkicama ili prstima, ovaj aplikator nije našao svoju funkciju :)



Sam puder je jako fine, svilenkaste teksture i vrlo lepo ''seda'' na kožu. 
Potrebno ga je vrlo malo za kompletno lice. Ja uglavnom, vrlo lagano, vrhom četkice pokupim malo proizvoda, četkicu blago otresem kako ne bih nanela previše pudera.
Ono što mi se jako dopada je to što na licu ne izgleda brašnasto ili ''cementirano'', već vrlo lagano i nežno. Ne naglašava bore i borice.
Preko leta umela sam ga nositi samostalno i svoju funkciju obavljao je jako dobro.


Ono što je jako bitno naglasiti jeste da ovaj puder ne menja boju tečnog pudera (iako ima svoju nijansu, ponaša se poput translucent pudera), niti se skida u flekama, vremenom, kako stoji na licu.
Dakle, možete ga naneti bez brige i potrebe da ga preko dana popravljate XY puta.
Ukoliko je koža problematična, onda ga ne možete koristiti samostalno jer je pokrivenost koju nudi optimalna, a ne potpuna (radi se o loose puderu, što je i za očekivati).


Na slici iznad je količina dovoljna za pokrivanje i fiksiranje pudera na licu.
A na slici niže možete videti kako izgleda izblendan.


Što se mene tiče, ovaj puder ima čistu peticu!
Zadovoljio je odnos cene i kvaliteta u korist kvaliteta :)
Vrlo, vrlo dugo traje. Ja sam svoje pakovanje kupila u 5. mesecu ove godine, a na slikama vidite koliko je toga još ostalo.
Rado ga preporučujem svima.

Da li ste imali iskustvo sa korišćenjem pudera u prahu? Imate li svoju preporuku za neki određeni?

Nadam se da uživate u danu :)

Love,
Misha


SHARE:

9 comments:

  1. I ja volim taj puder, potrosila sam ne znam vise ni koliko kutijica, odlican je, najbolji koji se kod nas u drogerijama moze naci. Ja koristim nijansu 2 beige. Vise volim pudere u prahu jer se puno manje, ili nimalo ne vide na licu preko tecnog ili BB kreme. Klasicni puderi u kameni ponekad jako primjetno izgledaju preko tecnog pudera, a cure toga cesto nisu svjesne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa puderima uopšteno treba paziti. Kroz godine sam naučila da je tvrdnja ''manje je više'' :) zaista tačna. Koliko nam može biti dobar saveznik u sakrivanju svega i svačega, toliko nam može biti i najveći neprijatelj ako se zacementiramo! Zamisli tu kombinaciju + par sati na poslu + loše osvetljenje (neonsko npr) = hodajući urnebes :D

      Delete
  2. Deluje odlicno. Kad budem isla preko videcu da ga kupim, jer kod nas nema M.

    ReplyDelete
  3. Prije 3-4 mjeseca kupila sam puder u prahu i nikako da probam :D Dok kameni često koristim. A to što prstići diraju gdje ne trebaju, ne smeta njih što nije tester, mogu oni probati i ovaj za prodaju :) Fuj! Ovo bi čini mi se mogla biti i moja nijansa ali slabo šta imam od Manhattan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, mislim da će ti se svideti :)
      A ovo za prstiće... tu bih roman mogla napisati. Dakle, koliko možeš biti nekulturan/na da pored testera otvaraš novi proizvod i isprobavaš? Jednom sam u DM-u zapenila na dve gospođe (pomislio bi čovek da poznaju kulturu kupovine, al vraga) koje su nonšalantno na svojim usnama (mislim FUJBLJAK!!) isprobavale svaki Bourjois ruž! I to ne testere! Valjda sam složila takvu facu da su se maknule ispred police i nastavile dalje.

      Delete
  4. Deluje super, podseca me ne Nyx mineralni :)

    ReplyDelete
  5. Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I
    clicked submit my comment didn't appear.
    Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyways, just wanted to say excellent blog!

    Also visit my web blog - Luminant Skin Care Product

    ReplyDelete
    Replies
    1. Every comment is waiting a bit to be moderated and published. I haven't received any other comment on this post, but the ones that are visible. Sorry. It's bummer to write something and never see it published, but I haven't received it.
      Thank you so much for the kind words, I'm going to check out your blog :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig