14 September 2013

Lioele Dollish Veil Vita Blemish Balm- review


Pozdrav svima!

Kako smo na izmaku leta, lagano se vraćam make up proizvodima koje sam, zbog visokih temperatura, konstantnog znojenja, svela na minimum.
Proizvod s kojim bih vas danas upoznala je sasvim slučajno, neplanirano došao do mene.
Prošle zime, u trenutku inspiracije- zapravo manične kupovine putem eBay-a :), u korpici se našla jedna potpuno drugačija BB krema.
Znate ono kad vas uhvati shopping euforija i sve vam se sviđa, sve morate probati, imati?!?
E, tako je nekako bilo prošle zime... 
No hvala dobrom instinktu, pa nisam imala previše FAIL-ova.

Radi se o BB kremi koja dolazi iz Južne Koreje, tačnije korejske firme Lioele.
Svi smo jako dobro upoznati s tim da sa tržišta Južne Koreje dolaze odlični proizvodi za negu kože, kao i make up proizvodi koji mogu parirati High End brandovima. Odličnim kanalima distribucije i prodaje ( eBay- kao glavna ''tržnica'' i odlično mesto za pronaći sve, od igle do lokomotive) ovi proizvodi zauzeli su svoje mesto širom sveta i mogu se nositi rame uz rame s poznatijim i dosta skupljim brandovima.

Krema dolazi u čvrstom pakovanju.
Kako sam kutiju bacila, niže je slika pozajmljena s interneta kako bi videli izgled kutije:


Dakle, prekrasna roze kutija u kojoj se nalazi bočica isto tako roze boje.
Kompletan tekst na prednjoj strani kutije, te sastav proizvoda napisani su hangulskim pismom (osim naznake Blemish Balm- Vitamin Care- Make up base & Made in Korea na poleđini koji su napisani na engleskom), a kako uz proizvod nisam dobila uputstva na engleskom, te sam informacije pronašla na internetu.


Ova krema dolazi u dve varijante: 

1. Gorgeous Purple- za ujednačavanje i blistaviji ten
2. Natural Green- za prekrivanje nepravilnosti i crvenila na koži.

Kako zimi imam problema s crvenilom oko nosa i promrzlinama na licu (ništa kritično, ali koža nekako uvek ispuca iako sam je zaštitila), odabrala sam Natural Green.
Ono što mi se jako svidelo na prvu je odlična ambalaža izrađena od čvrste plastike i to što ima pumpicu, te se proizvod može vrlo lagano, higijenski dozirati.



Dakle, dovoljna je jedna do dve pumpice za prekrivanje lica pošto se ova krema jako lepo razmazuje.
Ono što me je oduševilo jeste nanošenje i transformacija boje!
Prilikom ''izlaska'' iz bočice :) krema je jako svetle boje, blago zelenkaste s primesama sitnih tamno zelenih čestica:


Ne znam koliko se vidi, pošto su fotke rađene telefonom, ali primetite sitne, sitne tamnije čestice ako se malo bolje zagledate?
Nakon što kremu rasporedim po koži, kreće blendanje.
Ovu kremu blendam isključivo jagodicama prstiju jer trenjem koje se dobija kružnim pokretima jagodica prstiju po koži lica ove sitne tamno zelene čestice se ''rasprsnu'' i sjedine s kremastim delom i onda nastaje magija :)


Tamno zelene čestice nestaju...


Krema lagano gubi belu boju i stapa se s bojom tena.


I voila! Na fotografiji iznad jasno se vidi finalan rezultat blendanja- mat finiš, bez ikakvih tragova gore navedenih čestica. 
:)

Lioele BB kremu koristim samostalno, za kreiranje dnevnih look-ova, ili kao podlogu tečnom puderu za neke večernje varijante. Ostavlja polu-mat, svilenkasti finiš. Kako imam mešovitu kožu lica, fiksiram je puderom u prahu ili kamenu i to samo na predelima gde koža ima tendenciju da se zasija nakon izvesnog vremena.
Još jedna karakteristična stvar vezana za ovu kremu jeste dosta intenzivan, ali u neku ruku prijatan miris trešnjinog cveta. Podseća me na biljno+cvetno+Nivea proizvodi za sunčanje kombinaciju (makar je meni najsličniji tom mirisu) koji se vremenom gubi. Nisam sigurna koliko bi osobe osetljive na jače mirise bile oduševljene ovim, ali potrebno je dobrih 15-20 minuta da miris potpuno nestane.
Ja nemam problem s tim jer kremu koristim kad je temperatura ispod 25 stepeni, a tad je moja tolerancija na mirise puno veća :)
Sadrži zaštitni SPF faktor 25/PA++, što je dodatni plus.
Kako se od BB kreme ne očekuje da na licu traje celi dan, mogu reći da sam dosta zadovoljna. Bez ikakvih korekcija, nadograđivanja na licu, mirna sam 5-6 sati.
Verujem da bi ovaj period bio puno kraći kod osoba sa masnom kožom, jer BB kreme umeju da ''skliznu'' nakon nekog vremena, dok kod osoba sa jako suvom kožom ne bih preporučila ovu kremu jer ume da naglasi suvlje, ispucale delove. Možda u kombinaciji sa već proverenom BB kremom.

Zaključak: 
Odličan proizvod! 30gr koji traju dosta dugo. Ukoliko nemate problema s preosetljivošću na mirise, mislim da bi vam se svidela. 
Ne oksidira, ne menja boju, osim kod nanošenja gde se prilagođava boji kože. Ukoliko je ova recenzija u vama probudila želju za isprobavanjem ove BB kreme, možete je naručiti klikom na sledeći link, po ceni od 14,99$ , ili pre kupovine full size proizvoda, možete naručiti samples po ceni od 3,25$.

Kakva su vaša iskustva sa BB kremama? Da li ste pronašle odgovarajuću?

Želim vam ugodan ostatak dana!
Do skorog čitanja!

Love,
Misha


SHARE:

11 comments:

  1. Meni je dovoljno samo pakovanje da vidim i da pozelim da probam :) Mojoj povrsnosti nema kraja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D haha, bez brige, to je i mene kupilo ;)
      Kako sam je videla, zaljubila sam se! I onda sam, par klikova kasnije (kad sam već platila) zapravo shvatila da sam random odabrala i boju (na sreću. nisam promašila)... :)))

      Delete
    2. Prvo sam i ja pomislila na pakovanje kako bih volela da ga imam :D

      Delete
  2. Obožavam azijske BB-ice, zato mi je i ova jako zanimljiva.

    Malo izgleda svjetlo no to se uspije dotjerati :)

    Odlična recenzija :)

    ReplyDelete
  3. Ne koristim BB kreme ali ova mi je baš zanimljiva. I pakovanje mi se sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se odlučiš i probaš, obavezno javi utiske :)

      Delete
  4. Volela bih da probam ovo ali nikada nisam kupovala putem interneta... Iako planiram vec dugo.. Moracu da razradim tu ideju :) mada, mislim da bih tada definitivno bankrotirala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to the club :D
      Potrebno je pola sata za otvoriti žiro račun/PayPal i vrata pakla za kućni budžet se širom, bespovratno otvaraju :D

      Delete
  5. Kao i ostale cure, odmah sam primjetila tu roza bočicu, pa tko bi joj odolio :-)
    Inače, kako se bavim Avonom, nisam imala prilike isprobati niti jednu drugu BB kremu osim njihove. Davno sam pokušala sa Nivea toniranom kremom, ali mi nije odgovarala. Nakon toga se u Avonu pojavila isto tonirana krema, ali malo drugačija od te Niveine, Solutions linija, to je kremica koja u sebi sadrži male točkice boje i onda kada se stavi na lice se stapaju sa tenom. Iako nemam ni malo problematičnu kožu, umislila sam si da mi ta krema ne valja jer slabo pokriva :-) I onda je došla Ideal Flawless BB krema, odmah sam ju naručila, boju odabrala na blef i potrefila! Meni je kremica super, daje licu zdravi sjaj (ima malo sjajnih pigmenata u sebi), prekriva taman koliko meni treba, jedini je problem što je u Avonu malo ima, pa opet nestane iz kataloga! :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avon je super kompanija koja se dosta razvila u poslednjih godinu- dve, makar što se tiče kvaliteta proizvoda. No nisam na ''TI'' sa njihovim toniranim ili BB kremama. Planiram uskoro probati pudere :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig