28 September 2013

Balea Professional Oil Repair Haaröl- review


Početkom meseca, u postu New in! napomenula sam kako je septembar posvećen nezi i obnovi kose nakon leta. Tu sam spomenula i obaveznu posetu frizeru, no kako radim u proseku 10 sati dnevno, a slobodno vreme ne uspevam organizovati baš nikako, frizer će pričekati neke bolje dane...

Do tada sam se opskrbila razno-raznim preparatima za što bolju zaštitu dlake, ali i vlasišta.
Standardne šampone sa različitim dodacima zamenila sam litarskim od Afrodite sa ekstraktom belog luka/češnjaka.
Takođe, tu su 3 različita pakovanja koja menjam naizmenično i mogu vam reći da mi kosa dosta dobro reaguje na ovu promenu.
Nakon pranja i pakovanja koristim uglavnom Schwartzkopf-ovu Gliss Kur štrckalicu za suvu i oštećenu kosu.
I cela ova rutina bila je sasvim ok dok, pre nekoliko dana, nisam donela odluku da kupujem Baleino ulje za kosu- u originalnom nazivu Professional Oil Repair Haaröl.






Šta kaže Balea: 

Intenzivna formula bazira se na uljanom kompleksu koji neguje teško oštećenu kosu bez otežavanja.
Rezultat je mekana i zdrava kosa.
Ultra lagana, nemasna formula ulja prodire duboko u dlaku, čineći je vitalnijom i na dodir nežnijom.
Sadrži ulje suncokreta i arganovo ulje.

Šta kažem ja:

Ovo ulje dolazi u plastičnoj bočici na pumpicu bez poklopca ili originalne kutije. Isprva mi je izgledalo nekako tužnjikavo na policama, no ovaj proizvod opravdava onu staru: ''Nije zlato sve što sja!''
Verujem da je upravo takvo pakovanje i glavni ''krivac'' za izuzetno pristupačnu cenu proizvoda koji, ne da radi ono što je na deklaraciji obećano- nego to radi izuzetno dobro!




Kako se radi o uljanoj strukturi, malo sam se brinula da se ne ulepim i zamastim (pošto sam proizvod prvi put probala na tek isfeniranoj, čistoj kosi). No apsolutno nema razloga za brigu.
Ulja koja dominiraju su arganovo i suncokretovo.
Proizvod je 100% veganski.


Pošto je udeo ulja u proizvodu dosta visok, postoji mogućnost da se ulje zamuti u nekom trenutku- no proizvođač na to jasno upućuje i na deklaraciji, tako da razloga za brigu nema.


Kad sam ulje prvi put nanela na suvu kosu dobila sam fantastičan rezultat. Kosa je, pored sjaja, dobila jedan zaglađeni izgled. Ispucali krajevi dlake su se zatvorili i popunili. Na prvu mi je to delovalo malo nestvarno i bila sam ubeđena da je sve to u mojoj glavi (first impression sindrom), no ujutro sam dobila par komplimenata za boju kose (koju nisam menjala) i za zdrave krajeve!
To mi je bilo dovoljno.
Kod narednog pranja kose, ulje sam nanela na peškirom prosušenu kosu i ostavila ga da se maksimalno upije pre nego kosu osušim fenom.
Ista stvar!
Kosa je puno mekanija, izgleda zdravije i vitalnije.
Nakon što sam je podigla u rep, krajevi napokon nisu izgledali kao rasčerupana lisica!
Struktura dlake je gipkija i kosa zaista izgleda vitalno, lepršavo, divno!


Još jedna karakteristika ovog divnog ulja je miris.
Jako me podseća na miris vanile koji se dosta dugo zadržava u kosi.
Kod mene je ovo veliki plus.
Ne znam da li i vi imate sličnih problema, ali obavezno, kad mi je kosa čista, tek oprana, sređena i kad izađem van- prvi miris koji je intenzivniji (duvan, izduvni gasovi automobila, neko se setio da zapali smeće, smrad iz autobusa) mi se tako fino ''prikelji'' u dlaku i to me jako iritira.
Ovih dana, od kako eksperimentišem sa uljem, tih problema nema.
Čak sam jednu pauzu na poslu provela sa pušačima :)
I nisam smrdela!
Yay!
:)

Niže prilažem slike svoje grive.
Kako nisam pronašla ''žrtvu'' da mi pomogne kod fotkanja- jedna je mrvicu mutnija, a i boje vode svoju politiku.

Aplikacija ulja na mokru kosu:


I kako izgleda kad je kosa suva (ako želite, možete sliku dodatno zumirati jer se tada jasno vidi kako svaka dlaka izgleda):



Pozitivne strane proizvoda:  

1. Uljana formula koja ne masti kosu, već je čini zdravijom
2. 100 ml proizvoda je razlog da proizvod, pored svih ostalih karakteristika, ocenim kao best buy
3. Cena- 34kn/4,5€
4. Pristupačnost/Dostupnost proizvoda
5. Divan miris koji ne guši i dugo se zadržava u kosi
6. Korišćenje nije striktno na mokroj ili suvoj kosi, tako da možete odabrati način koji vam je najpraktičniji
7. Bogata nega

Negativne strane proizvoda:

1. Pakovanje. Meni ne smeta, no plastika bočice nije najkvalitetnija i pumpica stoji nekako ukrivo pa, ako se ne pazi, može doći do izlivanja proizvoda (ne može se sa sigurnošću staviti u neseser i nositi, već se bočica mora osigurati uspravnim držanjem i najlon oblogom kako se stvari oko bočice ne bi zamastile)
2. Postoji mogućnost da neće odgovarati osobama sa masnom kosom
3. Postoji mogućnost da neće biti najdraži proizvod ljudima koji ne vole miris vanile

Zaključak:

Zaista nemam objektivnih zamerki za ovaj proizvod.
Sve što piše na deklaraciji, ovo ulje je napravilo.
Kako sam samo u 2013. godini promenila 3 boje kose (od plave, do svetlo smeđe/ombre, do tamno smeđe), struktura dlake je dosta lomljiva i osetljiva, no to se sve popravilo u prethodnih 6 dana, od kako koristim ulje.
To možda nije dovoljno dug period da mogu doneti najobjektivniji zaključak, ali verujem da ću i u buduće biti zadovoljna kao i do sada.
Dopada mi se što je proizvod veganski i što nije testiran na životinjama (napominjem- ovde se radi isključivo o finalnom proizvodu), dermatološki je testiran i ne izaziva nikakve nuspojave.
Toplo bih ga preporučila svima koji imaju problema sa neposlušnom, oštećenom i suvom kosom sklonoj pucanju i lomljenju.

Nadam se da je recenzija ispunila vaša očekivanja.
Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja- na raspolaganju sam :)

Da li ste već isprobale Baleino profesionalno ulje za oštećenu kosu?

Ugodan ostatak subote želim!
Misha
SHARE:

40 comments:

  1. Vrijeme je da probam. Avon serum sa arganom je pri kraju, a onda definitivno kupujem Baleu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja, pametnica, prošli tjedan kupila Avon AT serum za ispucale krajeve. E, pa sad će serum malo da pričeka da završim s Baleom ;)

      Delete
  2. Moracu da ga probam svi ga hvale, iako imam orofluido i semi di lino :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ja želim probati Orofluido proizvode, no suzdržavam se.
      Iako mi je frizerka obećala tretman kad dođem (napokon, jel! :))

      Delete
  3. Nisam koristila Beleina ulja, ali jesam silikonski serum, tako me je tvoja recenzija zainteresovala. privlači me to što miriše na vanilu, ali se bojim da mi ne bude previše teško sa obzirom da mi je kosa zdrava i dosta kraća od tvoje-pa da je ne umasti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulje je jako lagano i taj ''uljasti'' osećaj na kosi se gubi čim dlaka upije.
      Uopšte ne ostaje mastan, lepljivi trag, tako da nemaš brige :)

      Delete
    2. Onda ću možda i da probam, kad bi mastio bila bih kao pokisla kokica :D

      Delete
  4. Ulje je savršeno,koristim ga već par mjeseci.Tako lijepo zagladi vrhove da više nema potrebe da koristim kristale,silikonske kapi što mi je velikiii plus.Svima sam ga preporučila, drugaricama,njihovim mamama,sestrama i svi su redom prezadovoljni.Koristila sam i šampon i balzam iz njihove kolekcije,super su,pogotovo za one koji imaju suvu kosu,toliko je omekšaju.
    Veliki je plus i količina ulja za tako malu cijenu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Drago mi je da si zadovoljna, ovo je jedna vrsta pozitivne povratne informacije ako gledamo na dugoročno korišćenje :) Koristila sam i šampon i balzam iz iste kolekcije i delim tvoje mišljenje.

      Delete
  5. Svi hvalite ovo ulje,moram da ga kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. S razlogom, draga Lena :)
      Ako se odlučiš na kupovinu, javi utiske.

      Delete
  6. Recenzija je fenomenalna !!

    Kupujem ulje prvom prilikom :)

    ReplyDelete
  7. Cula sam samo reci hvale za ovo ulje a nakon ovako detaljne recenzije, sigurno ga i kupujem :) Super post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana :) Drago mi je ako sam pomogla u odluci :)

      Delete
  8. Tekst odlican! Svidja mi se i dizajn bloga :) A za ulje mi sad bi zao sto sam odsekla 20cm kose misleci da nema pomoci mrtvoj slami, e sad moram cekati da malo poraste pa da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Blog napokon izgleda kako želim! (dalo se primetiti da sam često menjala template i svašta nešto).
      Neka ti ne bude žao, šišanje je ipak najzdravija metoda za rešavanje ispucalih, procvetalih krajeva.
      A za ulje nikada nije kasno.
      :)

      Delete
  9. svi ga hvale ali mene ce morati da saceka dok ne potrosim sva cuda za kosu koja trenutno imam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slična situacija, s tim da sam ja ostatak proizvoda za negu kose (ulja, kapi, ampule itd) stavila na ''stand by'' dok ovo ne potrošim. Neće da se baci ;)

      Delete
  10. Dosta sam čitala o ovom ulju i mislim da je krajnje vrijeme da probam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, verujem da ćeš biti zadovoljna.

      Delete
  11. Blog ti je sve bolji, moram priznati. Super recenzija. Valjda ću ga probati uskoro. Podeliću ovaj post, putem facebooka-a sa pratiocima mog bloga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo su velike reči :) Hvala puno.
      Hvala za share, a ti obavezno javi dojmove kad ga probaš.
      Ipak si stručnjak za negu kose ;)

      Delete
  12. Toliko svi hvale ovo ulje. Iako imam i vec dugo koristim Macadamia ulje i jos neka slicna, i kako si navela da mirise na vanilu koja predstavlja jedan od mojih omiljenih mirisa i jos se dugo zadrzava u kosi, definitivno cu morati da probam. Cena je vrlo pristupacna, tako da...moracu da ga kupim kada se nadjem sl.put u dm-u :)
    Super recenzija :)

    ReplyDelete
  13. Meni taj sampon sa belim lukom izgleda da uopste ne odgovara, nesto mi se kosa masti od njega. Nesto posebno ni ne peni, a ja bas nemam nesto preterano masnu kosu. Recimo da je mesovita.
    Ali to ulje, to moram da kupim! Trenutno koristim Garnier damage, Syoss oil, Gliss cur oil, neko Pantenovo i Schwarzkopovo (ne znam kako se zovu), naravno ne zajedno:), i nisu nesto. Mislim da se vratim na Arganovo iz Avona, jer mi je jedino ono bilo pristojno za sada.
    Od Balee za kosu sam koristila sam pakovanja (za crvenu kosu i onu posle suncanja), i nisam bila bas odusevljena. Ali vidim da svi hvale to ulje. A i volim vanilu. ^_^

    ps. super je sto stavljas slike da i mi vidimo efekat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Alba :)

      Trenutno ga imam na kosi koju sam upravo oprala.
      I što ga duže koristim, više mi se dopada.
      Tako fino omekša dlaku, ali ne u smislu da bude poput žvakaće :)
      Stvarno ne razumem zašto sam ga obilazila svaki put kad uđem u DM.

      Delete
  14. aaaa i ja imam to ulje, i mislim isto sve kao i ti, cak sam i na blogu svom pisala o njemu, odlicna recenzija! =D

    ReplyDelete
  15. Meni ce oktobar biti mesec za predstavljanje proizvoda za kosu i sisanje.:D
    Imam ulje i prvo sam mislila da mi ne odgovara ali sam shvatila da sam premalo stavila plaseci se da mi ne umasti kosu ali sad mi je super,stavljam ga poprilicno i ne masti mi kosu za divno cudo ali bih htela da probam i Orofluido takodje.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Super, radujem se postovima!

      Delete
  16. Moram da probam...
    Sjajna recenzija :)

    ReplyDelete
  17. Koristim Avonovo trenutno, cim ga potrošim uzimam ovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćeš, kao i ja, biti zadovoljna :)

      Delete
  18. Koliko to ulje kosta? :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig