30 September 2013

Avon naturals face radiance rose mask- review


Hellou!
:)
Današnjom recenzijom pokušaću uneti malo boje u svakodnevno sivilo koje nam je donela kiša <3

Pre nekoliko dana rešila sam isprobati jedan od proizvoda iz Avon-ove linije sa ekstraktom ruže:
Avon naturals face radiance masku.
Verujem da je puno vas upoznato s blagodetima koje pružaju ružine latice, odnosno ekstrakt istih.
Čisto ulje ruže ume biti poprilično skupo, ali izuzetno delotvorno za zdravlje kože i kose.
Fun fact: Da li ste znali da je za proizvodnju 1 litre ružinog ulja potrebno ubrati 2.300-3.000 ružinih latica?

Ova posve jedinstvena maska dolazi u količini od 75 ml, zapakovana u čvrstu, plastičnu teglicu.


Ono što me je na prvu ''kupilo'' je izgled sadržaja koji se jasno vidi jer je donji deo teglice proziran.


Kao što možete primetiti, u strukturu maske umešani su i sitni listići latica ruža.
Jako mi se dopao taj ''girly'' štih :)

Sadržaj teglice je ispod originalnog zatvarača dodatno zaštićen folijom.
Volim kad postoji zaštitna folija na proizvodu jer sam tada 100% sigurna da ničiji prstići nisu slučajno ili namerno ronili po proizvodu koji će se naći na mom licu.


Kada se folija podigne primeti se gelasta struktura maske.
Mene podseća na drhtavce :D
Na pekmez od jagoda!!!
Boja je intenzivno crvena, ali ono što me je oduševilo je miris!
Nema onaj veštački, teški miris ruže, već osvežavajući i prirodan.
Podseća na mirisni trenutak kada zalutate u prolećnu baštu punu ruža <3


No, sve je to krasno, ali verujem da vas najviše zanima kako maska deluje.

Avon kaže kako je maska namenjena umornoj, dehidriranoj koži bez zdravog sjaja.
Dakle, maska bi trebala hidratizirati i osvežiti kožu lica.

Kako je koristim:
Nanosim je na očišćeno lice.
Pre nanošenja maske obavezno lice naparim peškirom prethodno natopljenim u vrućoj vodi.
Na ovaj način pore se fino otvore i svi sastojci maske mogu dublje prodreti u ''suštinu problema'' i to brže rešiti :)
Ostavim je da deluje minimalno 15 minuta.
Iako je struktura želatinasta, ne brinite- neće skliznuti s lica.
Tako da se slobodno, dok je držite na licu, možete kretati i baviti nekim drugim aktivnostima.
Maska se ne suši i ne zateže.
Osećaj koji imam dok je držim je osvežavajući i opuštajući- za ovaj faktor odgovoran je predivan miris ruže.
Dakle, kao da ste u svom ličnom spa centru, samo zatvorite oči, opustite se i voila! 
Život je lep! 
Za uklanjanje maske koristim toplu vodu.
Ono što ostane nakon korišćenja maske je sveže, zaglađeno lice.
Čini mi se da su pore manje vidljive, a lice dobija dodatnu elastičnost i poseban, zdrav sjaj.
Ponekad, kad imam vremena, masku nanosim ujutro pre šminkanja i moram priznati da puder jako lepo klizi i prijanja na kožu koja je hidrirana i zaglađena.


Zaklučak:

Nisam očekivala puno, a dobila sam zaista dobar proizvod koji fino obavlja svoj posao.
Masku sam kupila u prethodnoj kampanji po ceni od 21 kn/ 2,8€, dok se u najnovijem katalogu može pronaći po promotivnoj ceni od samo 19 kn/ 2,5€.
Svakako planiram kupiti kremu za predeo oko očiju iz iste kolekcije jer sam o njoj čula i pročitala samo reči hvale.
Ovu masku preporučujem svim damama koje žele blistavu, zdravu kožu uz tretman koji prija svim čulima.

Da li ste već isprobale masku sa ekstraktom ruže?
Ako jeste, kakvi su vaši utisci?

:)

Misha
SHARE:

12 comments:

  1. Nisam ovo probala jos uvek, ali jako mi se dopada. Pocevsi od pakovanja, pa sve do tvojih utisaka. Takodje, mislim da je veoma povoljna. Svidja mi se i videcu da narucim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Imala sam prilike probati nešto skuplje maske sa istom funkcijom i mogu reći da ova maska radi jednako dobar posao.
      Dopada mi se što je namenjena svima, bez obzira na dob :)
      Nadam se da ćeš biti zadovoljna, jednom kad je probaš :)

      Delete
  2. Iako dosta toga imam i više nego što mi treba, kada su maske u pitanju zaustaviću se na dvije planet spa, isto iz Avona kao tvoja :) Ali ova je tako ljepuškasta, ali hajde da bar jednom kažem neka, ne treba mi :)

    ReplyDelete
  3. Uuu, izgleda kao neki voćni žele :))

    Imala sam prije neke Avon maske i bile su mi dobre, baš bih voljela isprobati i ovo čudo :)

    Odlična recenzija :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Jako podseća na slatko od jagoda :D
      Sreća pa ne miriše po jagodama, ne znam kako bih se kontrolisala :)
      Vrlo pristupačan, a dobar proizvod vredan korišćenja.
      Hvala puno!

      Delete
  4. Jako me privlače proizvodi na bazi ruže/ružinog ulja. Baš čekam da mi stigne neki maska za kosu i ružina vodica. Ovo moram probati, ali kada mi se malo smiri lice, jer sada moram da pazim, pošto mi je jako osetljivo u poslednje vreme

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem.
      Meni je na wish listi ulje ruže za negu lica, vrata i dekoltea.
      Nekako sam uvek izbegavala ulja zbog predrasuda kako će mi upropastiti i zapušiti sve pore, ali napokon sam im dala šansu i jako sam zadovoljna.
      Nisu komedogena, jako su izdašna i što je najbitnije- nega je vrhunska.

      Delete
  5. bas cudno izgleda za jednu masku :D ali zvuci jako zanimljivo i volela bih da je probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo izgled maske bio je presudan da je kupim i probam (površna ja) :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig